Inlägg från: Anonym (M) |Visa alla inlägg
  • Anonym (M)

BF FEBRUARI 2023

Fick gravid på stickan i måndags. Trodde ej jag va gravid. Hade mf i vecka 10 i april. Har inte ens försökt nått sen dess mer än "vanligt" sex. ???? Innan mf försökte vi 7 månader. Vi har ett barn sen tidigare. Även innan han hade vi mf. 
    Men så orolig nu då jag har bruna & rosa flytningar till & från. Precis så som förra missfallet började. ???? har ej läst allt än men har ni nån fb grupp? ????

• Anonym (M)
    Anonym (Aha) skrev 2022-06-11 07:22:42 följande:

Visste inte att det var skillnad på vanligt sex och bli gravid sex DrömmerOskyldig

Är väl en jäkla skillnad om man går ut för det? Använder ägglossningstest & verkligen försöker i 7 månader för att verkligen bli gravid? Du fatta mycket väl vad jag mena men vill du göra dig lustig för hur jag skrev så visst!!!! 
  • Anonym (M)
    Sarken skrev 2022-06-12 19:41:24 följande:

Fler som är extremt trötta? Skulle kunna ligga i sängen halva dagen om jag kunde. Hungrig är jag också konstant. Någon mer? ????

Ja känner mig helt död. Gör förmiddag på jobbet nu & såå hemskt känns som jag ska somna hela tiden. Obestämd
  • Anonym (M)
    Blåbärsskogen skrev 2022-06-13 17:48:42 följande:
    Var idag på VUL där läkaren såg en graviditet placerad på rätt ställe, en hinnsäck och embryo med hjärtslag. Det som dock inte stämde var att hinnsäcken var alldeles för liten om jag nu är i 6+0. Den var bara 6mm då den egentligen ska vara 2,5cm. Förstår inte hur hinnsäcken kan vara så liten, men att det ändå finns hjärtslag? 
    Det enda läkaren kunde säga var "antingen är du tidigare gången än vad du trodde, eller så är inte detta en normal grav och det kommer att bli missfall". 
    Men någonting kan ju inte stämma då hinnsäcken är för liten för att typ ens vara i v.5 , och hjärtat börjar ju inte slå förrän v.6?
    Jag har fått en ny tid om 9 dagar och den väntan känns så fruktansvärd.... 
    Nej fy va jobbigt. Håller alla tummar för dig. 
Svar på tråden BF FEBRUARI 2023