Inlägg från: Anonym (Aha) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Aha)

BF FEBRUARI 2023

Visste inte att det var skillnad på vanligt sex och bli gravid sex DrömmerOskyldig

• Anonym (Aha)
    Sarken skrev 2022-06-12 21:52:54 följande:
    Haha det är så jag har misstänkt att jag är gravid alla mina graviditeter, just tröttheten (och ömma bröst). Har liksom noll energi till att hitta på massa saker. Skulle helst skippat jobbet också Tungan ute

Hur gamla är ni andra och har ni fler barn? Jag är 29 och har två barn sedan tidigare så det här är min tredje graviditet. Är i vecka 6+1 och har inskrivning hos mvc imorgon! Glad
    35 år. Andra barnet, fjärde graviditeten
  • Anonym (Aha)

Får bara jobba till v 20 pga covid

• Anonym (Aha)
    Anonym (6 barnet :)) skrev 2022-07-22 07:23:22 följande:

Vad jobbar du med då? 

marionhood går inte citera ditt inlägg så skriver så här. 

vad skönt för dig att ni hörde hjärtslag  

så jobbigt när man inte känner bebis och symtomen avtar. man blir nojig. Förstår inte varför man blir det ? Man borde ändå tänka det är skönt och må bättre. 

spännafe med den teorin. Stämde veckorna på er ? Eller det vet ni inte då heller än? 

skönt ni fick höra hjärtljuden. 

jag hoppas den 7 augusti att jag ska oxå få ett ultraljud. Så kanske man kan släppa nojan då. Ska göra nipt testet då. Tror jag iallafall. Dock lite nojig då dom har bokat mig en söndag ? 
    är det ens vanligt att få en tid på en söndag ? 

aha hoppas du kan jobba fram till månad 8:a. 

jag vet inte vad som gäller längre med tanke på covid ? 

jag jobbar genom att städa hemma hos personer och även på äldreboende och sånt.
    men har ingen aning vad som gäller. 

tror dock det kommer bli tungt efter ett tag. 

men vi får se helt enskilt. Kanske ska fråga min bm den 1 augusti om vad som gäller med just covid. 

vi har en del risker. Då vi träffar man många människor. 

förra veckan var vi på ett boende och där hade hela boendet covid. Men vi behövde inte gå in. 

men denna veckan gick vi in då det inte var så många fall kvar. 
    jag har endast tagit en spruta vaccin. vimm inte ta mer. tog den endast för jag var tvungen för ett tankar jobb men blev inte det jobbet sen ändå. Så då tog jag inte mer. Och sen fick jag covid två veckor efter sprutan. Hela familjen. 

Jobbar med ensamarbete men möter kollegor i lunchrum Osv. anser själv inte att det är en smittorisk men det är min arbetsgivare som bestämmer tyvärr
Svar på tråden BF FEBRUARI 2023