Tror det med vikten inte är så farligt så länge inte bm säger något tänker jag. Och bebis tar nog det den behöver. Men jag vet inte.
pch att trycka på magen tror jag inte heller är så farligt. Då bm och sånt gör det senare längre fram med. när dom mäter och såna saker.
jag kunde inte citera så jag skriver öppet till alla
jag kände mig lite krasslig i lördags. Tänkte det var för jag var trött. öite täppt i näsan lite snuvig men inte så farligt. Och orklös. Maten smakade så där.
söndagen kände jag mig mer. Sen igå måndags så ringde jag min chef och sa att jag känner mig lite snuvig lite hostig lite trött. Om jag ska komma och jobba ändå. Hon sa kom hit och gör ett covid test och är det negativt så kan du jobba. ålte till jobbet hämtade testet gjorde det på mig. Och bytte om till arbetskläderna. Tittar sen på testet. mna skulle vänta 10 min. Men jag tänkte jag kollar lite ändå fast det bara hade fått några minuter. Då var det två sträck. Blev så himla paff att jag hade Corona. Ringde chefen då jag ville undvika gå upp till dom eftersom testet var positivt. Så jag fick gå hem Sp lohet här nu och är sjuk i covid. Alla mina barn skulle kommit igår då dom varit hos sin pappa i helgen. men sa att dom får stanna kvar så jag får vila upp mig och bli frisk och sen minska riskerna att dom själva ska bli sjuka. Dock är juh inte covid på samma sätt som innan. Men ändå. Så onödigt och smitta. Men känns så tomt och ensam utan dom alla 😢. Inte van att vara utan dom så länge.
hur mår ni alla andra ?
idag är jag i vecka 17+0 enligt appen. den ska vara inställd från sista ultraljud så jag hoppas det stämmer.
lämgrar till den 21/9 och få se knytet och hoppas på den visar kön.
jag har inte heller köpt något ännu.
men tänkte börja köpa efter ultraljudet. Då jag inte har kvar något ting längre från dom andra barnen.
men kommer inte ihåg vad man behöver köpa som är viktigaste i början?
säng ? Vagn? Kläder ?