Inlägg från: Anonym (Carinata) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Carinata)

Kroppsbehåring män?

Älskar håriga män. Riktig ordentlig matta på bröst och mage. Trassla in fingrarna där och känna håret mot min kropp. Ansad på resten. Hår i näsa och öron är inte kul. Lite jobbigt med sidorna på ryggen. 

Själv trimmad men rakar armhålorna och benen. Mer noga sommartid. En helt hårfri bringa på en man är för mig inget jag tänder på. Vilken tur vi är olika. 

• Anonym (Carinata)
    Anonym (Hårig) skrev 2022-06-07 12:08:12 följande:
    Härligt att alla är olika. Ansad på resten så tror jag du syftar på kronjuvelerna
    Ja kronjuvelerna får faktiskt gärna vara ansade. Trimmat ovanför. Trimmat huvudhår och skägg samt ögonbrynen. Efter sjukhusbesök kom han hem prickig. Skrattade gott åt det. Han brukar retas att han ska raka bröstet och jag morrar att rör inte min rya. Dessutom är det trevligt att inte ha hårigaste benen eller krav på rakat underliv. Men skulle han vara helt slät överallt så älskar jag honom ändå. Han fick ha en helt kal fru ett tag. Cellgifter? Han var lika glad som jag när fjunen började komma tillbaka. 
  • Anonym (Carinata)
    Anonym (Hårig) skrev 2022-06-09 21:37:00 följande:

Kollade naked attraktion.. alla är ju typ helsläta överallt!!
    Nu kollade jag lite på brittiska varianten, svenska var jag inte sett. Tror det är samma..

Såg slutet nu. Det var några med könshår. Både män och kvinnor. Har heller inte sett den svenska. Än. 
Svar på tråden Kroppsbehåring män?