• Anonym (clarissa)

    Varför tror ni män att det är positivt att ni är uthålliga?

    Dom flesta kvinnor jag har pratat med och det har blivit många genom åren  tycker bara att det är jobbigt med män som vill hålla på i all oändlighet. Dom flesta kvinnor får orgasm av smeksex eller oralsex dom vill inte ligga och skava i flera timmar. Dom flesta vill ha män som kommer inom några minuter. Jag bröt med mitt ex när han stolt berättade för mej att han kunde hålla på hur länge som helst. Han var säkert stolt över det men jag mådde illa bara jag tänkte på dur hemskt det skulle vara!
    Tacka vet jag 2-3 minuters männen. Var finns niSkäms

  • Svar på tråden Varför tror ni män att det är positivt att ni är uthålliga?
  • Anonym (Igen)
    Anonym (clarissa) skrev 2022-06-06 19:50:21 följande:
    Varför tror ni män att det är positivt att ni är uthålliga?

    Dom flesta kvinnor jag har pratat med och det har blivit många genom åren  tycker bara att det är jobbigt med män som vill hålla på i all oändlighet. Dom flesta kvinnor får orgasm av smeksex eller oralsex dom vill inte ligga och skava i flera timmar. Dom flesta vill ha män som kommer inom några minuter. Jag bröt med mitt ex när han stolt berättade för mej att han kunde hålla på hur länge som helst. Han var säkert stolt över det men jag mådde illa bara jag tänkte på dur hemskt det skulle vara!
    Tacka vet jag 2-3 minuters männen. Var finns ni // Skäms


    Ja då var det igång igen. Kvinnan med väninnor som inte gillar sex....
  • Tukt

    Varför? För att det är ett mantra från många kvinnor att det är önskvärt. 

  • Anonym (Jag håller med)

    Jag håller, kanske inte 2-3 minuter men med 20 minuter penetrera. Har varit med om flera timmar och det har inte varit bättre. Det är ju inte större chans till orgasm då, bara jobbigt.

  • Anonym (Jahaja...)

    Så var det igång .... min kvinna gillar sex men är li klimakteriet så det blir ju inte så ofta som förr ...
    Men - även om det blir mer sällan så är kvaliteten inget att fundera på.
    Riktigt bra sex när man lärt känna varandra.
    Inte så ofta men fan så bra när det händer - typ ....

  • Anonym (Jag håller med)
    Tukt skrev 2022-06-06 19:52:38 följande:

    Varför? För att det är ett mantra från många kvinnor att det är önskvärt. 


    Är det verkligen det? jag upplever det som något som många män har fått för sig. Uthållig = bra I sängen
  • Hotelliggaren
    Tukt skrev 2022-06-06 19:52:38 följande:

    Varför? För att det är ett mantra från många kvinnor att det är önskvärt. 


    Precis! Man är uppvuxen med kvinnor o tjejer som suckar över att "han kom direkt".
    Samma i populärkulturen, film osv. Snubben som kommer fort lämnar henne med en känsla av total otillfredställelse. Dessutom är sinnebilden av en oerfaren tafflig ungtupp att komma för fort. Att inte ha koll eller förståelse. Vem vill vara sån?

    När man blivit lite äldre förstår man att det inte bara handlar om att vara uthållig i knullandet utan oxo ta sig tid till henne och ge henne njutning på flera sätt. Då är inte 3 minuter ett stort problem.

    Dock har jag verkligen träffat på många som vill knulla länge. Inte för länge, men mer än några minuter.
  • Anonym (Nonine)

    Prata för dig själv... Är ju urtrist om mannen kommer för snabbt och man inte hinner njuta. Det är skönt med penetration och gärna länge. Ja, inte bara det såklart, smek, oralsex och mycket mer hör såklart till. 

  • Hotelliggaren
    Anonym (Jag håller med) skrev 2022-06-06 19:57:45 följande:
    Är det verkligen det? jag upplever det som något som många män har fått för sig. Uthållig = bra I sängen
    Ja vi har fått det dör oss därför att man inte vill vara nästa kille hon och hennes väninnor himlar med ögonen över när hon berättar om det tråkiga ligget.
  • Anonym (Igen)

    Träffar en man ibland och vi håller på i timmar...verkligen timmar, minst två och ofta längre.  Olika ställen, ställningar, oralt, i duschen....han är helt otrolig. Jag älskar det. När vi inte orkar mer sprutar han. 

  • Guldnovan

    Därför att det är positivt för många kvinnor och män. 
    Att du inte gillar det är ju din upplevelse. 
    Det är inte normen. 
    Att du och dina "väninnor" inte gillar sex hör inte hit. 

Svar på tråden Varför tror ni män att det är positivt att ni är uthålliga?