Inlägg från: Polly91 |Visa alla inlägg
  • Polly91

BIM JULI -22

Hej!

Fick min mens idag så lägger till mig i BIM listan för juli istället. Lite förvånad då första tog två försök och nu går vi in på tredje! Men man är ju lite äldre nu haha 

1/7 Mandistoss

3/7 Locoz
    3/7 Sjöhund
    5/7 skaviblifyra
    6/7 2020bebis
    7/7 Rosahimmel86 
    7/7 Jojjans

8/7 Barbrastreisand
    9/7 Pörny
    9/7 H0nd3ndär 
    10/7 5tez
    10/7 Anile
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell
    20/7 Kissekatten2014
    21/7 Mandelblomman
    26/7 Polly91 
  • Polly91

Hej igen! 

Nu är äntligen mensen över och ett nytt försök. Jag och min man pratade om covid-19 och funderar på om vi ska ta tredje sprutan. Men jag blir osäker på om man bör göra det i samband med att man försöker bli gravid? Hur tänker ni? Jag tog TBE idag så kan inte ta sprutan på minst 1 vecka ????. 

• Polly91

Hej! Tror jag är på ÄL + 9 eller 10 idag och har igår och idag mått så illa. Har två digitala clearblue som jag tänkte ta först vid BIM på söndag men kunde inte hålla mig så testade med ett clearblue ägglossningstest och fick glad gubbe??? Ska jag ta gravidtest nu med eller är det att mensen är på g? ???? Någon som fått positivt på ÄL test och sen positivt på gravtest?

• Polly91

Strawberrykiss: jag var gravid! Testade med clearblue digitalt och den visade ganska snabbt ?gravid 1-2 veckor?. Vågar knappt tro det Drömmer

• Polly91
    Plus
    Jojjans skrev 2022-07-22 19:04:40 följande:

jaaa hurra! Grattis!

Tack! Kan fortfarande inte förstå det Oskyldig Förra graviditeten hade jag hypermesis (kräktes ända till förlossningen) så firar med att äta massa godis idag haha ???? 
Svar på tråden BIM JULI -22