BIM JULI -22
Hejsan hoppar in i tråden :)
1/7 Mandistoss
3/7 Locoz
3/7 Sjöhund
5/7 Jojjans
5/7 skaviblifyra
6/7 2020bebis
7/7 Rosahimmel86
8/7 Barbrastreisand
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
10/7 5te8
11/7 vemvetintejag
13/7 Roxwell
20/7 Kissekatten2014
21/7 Mandelblomman
Skulle behöva lite hjälp.
det hela började för 3 veckor sedan då jag hade underlivsbesvär och huggande/ typ som någon som klämmer riktigt hårt vid äggstocken. Då jag inväntade mens så var jag säker på att det ej var ägglossning. . Jag fick tid hos vc som konstaterade att jag hade svamp och uvi. Då jag fick svar en vecka senare och kände att besvären var borta så påbörjades ingen behandling. Mensen var en vecka sen (aldrig hänt förr) och varade bara i 3 dagar.
6/7 2020bebis
7/7 Rosahimmel86
8/7 Barbrastreisand
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
10/7 5te8
11/7 vemvetintejag
13/7 Roxwell
20/7 Kissekatten2014
21/7 Mandelblomman
Skulle behöva lite hjälp.
det hela började för 3 veckor sedan då jag hade underlivsbesvär och huggande/ typ som någon som klämmer riktigt hårt vid äggstocken. Då jag inväntade mens så var jag säker på att det ej var ägglossning. . Jag fick tid hos vc som konstaterade att jag hade svamp och uvi. Då jag fick svar en vecka senare och kände att besvären var borta så påbörjades ingen behandling. Mensen var en vecka sen (aldrig hänt förr) och varade bara i 3 dagar.
Direkt efter kom besvären tillbaka. Jag tänkte att jaja de försvinner väl. Tillslut fick jag nog ringde vc som hänvisade mig till akuten. Fick en tid på gyn som sa att allt såg bra ut förutom svamp, fick en tablett för det. Läkaren gjorde ett vul och såg att jag hade ägglossning. jag blev glad och nämnde att vi skulle börja försöka göra syskon, vilket vi gjorde.
Gyn besöker var nu i måndags, vi myste mån och ris. Idag fick jag flytningar-blandat med blod. samt har mensvärk och en skum värkande känsla i brösten. Tycker det är alldeles förtidigt för några symptom tänkte att ägget inte hunnit befruktad eller fästas än.
tycker ni att jag borde kontakta gyn igen?