Inlägg från: Roxwell |Visa alla inlägg
  • Roxwell

BIM JULI -22

Hej! Hoppar in här! Precis fått första mensen efter P-piller som kom två dagar tidigare än väntat så det är jag tacksam för att kroppen kom igång snabbt! Nu ä jag väldigt pirrig inför juli månad :)

3/7 Locoz
    5/7 Jojjans
    7/7 Rosahimmel86 
    9/7 Pörny
    9/7 H0nd3ndär 
    11/7 Barbrastreisand 
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell

• Roxwell

Har precis passerat ägglossning - tror jag. Kör inte test utan bara på Flo appen så den är ju ungefärlig. Vi har haft sex vid 3 tillfällen på fertila dagar och är så orimlig taggad och förväntansfull! Första riktiga försöket nu då förra månaden var efter p-piller-stopp (kroppen kom igång direkt). Nu väntar två långa veckor tills man får veta :) 

• Roxwell

Så lååångt till BIM hela tiden haha :) har bim om 7 dagar. har just nu inga symptom alls. Förra månaden hade jag massor med bl.a. ont i bröstvårtorna flera dagar m.m.  Kanske inga symptom är ett symptom haha :D 

• Roxwell
    Juliaisabell95 skrev 2022-07-09 11:24:38 följande:

Hej! 

jag hoppat in här också! :) 

jag har BIM om 4 dagar (13/7) och har nu under några veckor kännt mig så extremt trött och hängig, ingenting jag riktigt reflekterat över tidigare men nu är det så pass att jag nästan efter jobbet varje dag måste ta en tupplur för att orka.. jag vet dock inte om det är pga stressigt på jobbet eller om det kan vara något symptom men misstänker ändå att det är falskt alarm.. 

Hade MF i juni 2021 och har därefter inte lyckats få något plus igen :/ 

vågar man testa med eyt clearblue ultra tidigt eller ska man avvakta tills BIM för att inte bli mer besviken?

Då har vi bim samma dag :D
    Pirrigt är det!
    har dock inte mycket symptom. bara att bröstvårtorna svider lite. Förra månaden hade jag hur mycket symptom som helst, det var dock första månaden efter p-piller så kroppen kåmpade nog med att komma igång igen så kansje var det jag kände av då
  • Roxwell

Enligt min app skulle jag ha mens i onsdags, tog ett test som var negativt. Igår torsdag hade jag som mensvärk fast inte lika intensiv som det brukar va vid mens. Idag fredag fortfarande ingen mens. Vågar inte testa mer haha? bara vänta och se, lever på hoppet och att jag kanske är en sån där låghormonare?

• Roxwell

Fick mens idag på dag 31. Förra månaden dag 26. Har på så vis missat ägglossning enligt appen :( ska prova ägglossningstest nästa gång, jag som sagt att jag aldrig skulle göra det haha. Men oj vad man vill plussa direkt när man väl börjat försöka . Blir tredje försöket nu

Svar på tråden BIM JULI -22