BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Är det vanligt att få liknande mensvärk 5/6 dagar efter ÄL? Inte alls lika starkt som mensvärk men en ilande känsla liksom. Har inte haft mens på många år så vet uppriktigt inte hur det brukar kännas.
uppdaterar med nytt datum för mig då jag är rätt säker på att min ägglossning blev några dagar sen.
1/7 Mandistoss
3/7 Locoz
3/7 Sjöhund
5/7 skaviblifyra
6/7 2020bebis
7/7 Rosahimmel86
7/7 Jojjans
8/7 Barbrastreisand
9/7 Pörny
9/7 H0nd3ndär
10/7 5tez
10/7 Anile
11/7 vemvetintejag
13/7 Roxwell
20/7 Kissekatten2014
21/7 Mandelblomman
min äl bverksr ha skjutits fram några dagar, hade väldigt starka symptom i fredags så gissar på bim 7/7. Så inga känningar ännu? Tänkte testa på sön den 3/7, då är jag på äl+9 isåfall, då har jag fått svagt plus tidigare. Ska bara köpa ett känsligare test än dom jag har. Så spännande!
min äl bverksr ha skjutits fram några dagar, hade väldigt starka symptom i fredags så gissar på bim 7/7. Så inga känningar ännu? Tänkte testa på sön den 3/7, då är jag på äl+9 isåfall, då har jag fått svagt plus tidigare. Ska bara köpa ett känsligare test än dom jag har. Så spännande!
haha jaa typ så! men så länge jag inte har några känningar så brukar det inte klia så mycket i testfingrarna. men efter typ äl+7 när man har hundra olika symtom (antagligen lika många inbillade som äkta) så är det riktigt svårt att få tiden att gå :D
haha jaa typ så! men så länge jag inte har några känningar så brukar det inte klia så mycket i testfingrarna. men efter typ äl+7 när man har hundra olika symtom (antagligen lika många inbillade som äkta) så är det riktigt svårt att få tiden att gå :D
haha :D jag känner igen det där. Vilken dag är du på idag?
haha :D jag känner igen det där. Vilken dag är du på idag?