• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Jojjans
    2020bebis skrev 2022-06-26 10:41:36 följande:

Är det vanligt att få liknande mensvärk 5/6 dagar efter ÄL?  Inte alls lika starkt som mensvärk men en ilande känsla liksom. Har inte haft mens på många år så vet uppriktigt inte hur det brukar kännas.

jag brukar ha molande värk till och från mellan äl och mens, mer likt mensvärk. Men dom gånger jag blivit gravid har jag också haft en mer ilande stickande känsla på dag 6-7 efter äl och det måste ha varit i samband med det som ägget växt fast för efter det har symptomen börjat komma.

tiden får utvisa, men det låter spännande! Har du tänkt testa tidigt eller först på bim?
  • 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-06-26 22:43:22 följande:
    jag brukar ha molande värk till och från mellan äl och mens, mer likt mensvärk. Men dom gånger jag blivit gravid har jag också haft en mer ilande stickande känsla på dag 6-7 efter äl och det måste ha varit i samband med det som ägget växt fast för efter det har symptomen börjat komma.

tiden får utvisa, men det låter spännande! Har du tänkt testa tidigt eller först på bim?
    Aha! Spännande! Har du haft värk och ngn stickande känsla denna gång? 

Såg att du har Bim 5/7? Jag borde ha där också ungefär, min app säger 6 juli men har inte haft mens på många år så vet egentligen inte när den kommer. Köpt testa tidigt test så tänkte testa på torsdag! Testade positivt på äl+10 förra gången. 
    När ska du testa? {#emotions_dlg.flower}
  • Jojjans

uppdaterar med nytt datum för mig då jag är rätt säker på att min ägglossning blev några dagar sen. 

1/7 Mandistoss

3/7 Locoz
    3/7 Sjöhund
    5/7 skaviblifyra
    6/7 2020bebis
    7/7 Rosahimmel86
    7/7 Jojjans

8/7 Barbrastreisand
    9/7 Pörny
    9/7 H0nd3ndär 
    10/7 5tez
    10/7 Anile
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell
    20/7 Kissekatten2014
    21/7 Mandelblomman

• Jojjans
    2020bebis skrev 2022-06-27 09:16:36 följande:
    Aha! Spännande! Har du haft värk och ngn stickande känsla denna gång? 

Såg att du har Bim 5/7? Jag borde ha där också ungefär, min app säger 6 juli men har inte haft mens på många år så vet egentligen inte när den kommer. Köpt testa tidigt test så tänkte testa på torsdag! Testade positivt på äl+10 förra gången. 
    När ska du testa? {#emotions_dlg.flower}

min äl bverksr ha skjutits fram några dagar, hade väldigt starka symptom i fredags så gissar på bim 7/7. Så inga känningar ännu? Tänkte testa på sön den 3/7, då är jag på äl+9 isåfall, då har jag fått svagt plus tidigare. Ska bara köpa ett känsligare test än dom jag har. Så spännande! 

• 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-06-27 19:33:39 följande:

min äl bverksr ha skjutits fram några dagar, hade väldigt starka symptom i fredags så gissar på bim 7/7. Så inga känningar ännu? Tänkte testa på sön den 3/7, då är jag på äl+9 isåfall, då har jag fått svagt plus tidigare. Ska bara köpa ett känsligare test än dom jag har. Så spännande! 

Verkligen spännande!! Vill ju testa nu nu nu Skrattande
  • Jojjans
    2020bebis skrev 2022-06-27 20:10:21 följande:
    Verkligen spännande!! Vill ju testa nu nu nu Skrattande

haha jaa typ så! men så länge jag inte har några känningar så brukar det inte klia så mycket i testfingrarna. men efter typ äl+7 när man har hundra olika symtom (antagligen lika många inbillade som äkta) så är det riktigt svårt att få tiden att gå :D

• Polly91
    Hej!

Fick min mens idag så lägger till mig i BIM listan för juli istället. Lite förvånad då första tog två försök och nu går vi in på tredje! Men man är ju lite äldre nu haha 

1/7 Mandistoss

3/7 Locoz
    3/7 Sjöhund
    5/7 skaviblifyra
    6/7 2020bebis
    7/7 Rosahimmel86 
    7/7 Jojjans

8/7 Barbrastreisand
    9/7 Pörny
    9/7 H0nd3ndär 
    10/7 5tez
    10/7 Anile
    11/7 vemvetintejag
    13/7 Roxwell
    20/7 Kissekatten2014
    21/7 Mandelblomman
    26/7 Polly91 
  • 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-06-27 21:57:29 följande:

haha jaa typ så! men så länge jag inte har några känningar så brukar det inte klia så mycket i testfingrarna. men efter typ äl+7 när man har hundra olika symtom (antagligen lika många inbillade som äkta) så är det riktigt svårt att få tiden att gå :D

Testade imorse, totalt blankt Drömmerhaha! Kunde ej låta bli..
  • Jojjans
    2020bebis skrev 2022-06-28 09:34:40 följande:
    Testade imorse, totalt blankt Drömmerhaha! Kunde ej låta bli..

haha :D jag känner igen det där. Vilken dag är du på idag?

• 2020bebis
    Jojjans skrev 2022-06-28 12:41:27 följande:

haha :D jag känner igen det där. Vilken dag är du på idag?

ÄL +7 eller +8 Cool
Svar på tråden BIM JULI -22