BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
. Va är värst negativt grav test eller att mensen kommer
Fick mens 1/7 och har väl BIM nästa gång kring 29/7! jag har haft p-stav som jag tagit ut rätt nyligen och det kan ju ta lite tid stabilisera efter det då jag hade oregelbunden mens med staven, har därför inte 100% koll på cykeln. Detta är andra försöket och har inte provat ägglossningstest än, men kanske börjar göra det kring nästa ägglossning om det inte tagit sig nu. ????
lycka till allihopa ????????
Såg att telefon-smileysarna blev frågetecken haha, får göra dom här nu mera 
. Va är värst negativt grav test eller att mensen kommer

jag tänker att det inte känns nödvändigt att köra mer än äl-dagen. Spermier överlever ju i flera dagar när man är fertil så jag brukar satsa på att få till det varannan dag bara för att inte tappa lusten helt hehe
Tack allihopa!
Jag tog ett digitalt test som visade ?gravid 1-2 veckor?. Kan man lita på dem? Känner att jag inte kan vara helt säker, mensen är beräknad imorgon men har än så länge inga tecken på att den är på gång, så som jag haft innan.
Jag håller alla mina tummar på att ni andra också får se plus snart!!
Såklart kan du lita på testen, du ÄR gravid även om det kan kännas overkligt. det är ju fortfarande ingen garanti för att det oss gå vägen, men just nu är det ett litet frö där inne som sitter fast. Håller tummarna för att det får stanna!
Mandelblomman: grattis till plusset 
Kissekatten2014: spännande. Det är ju bara 1 dag kvar till Torsdag.
Jag har väntat på min ägglossning jättelänge, men ägglossning har bekräftats i NC i Söndags med temphöjning tre dagar i rad. Ägglossning på CD48, så nu hoppas jag att mina cykler återgår till normalare längd eftersom jag har en lång cykel varje år.
BIM blir såklart flyttat till 31 Juli.
Mandelblomman: grattis till plusset
Kissekatten2014: spännande. Det är ju bara 1 dag kvar till Torsdag.
Jag har väntat på min ägglossning jättelänge, men ägglossning har bekräftats i NC i Söndags med temphöjning tre dagar i rad. Ägglossning på CD48, så nu hoppas jag att mina cykler återgår till normalare längd eftersom jag har en lång cykel varje år.
BIM blir såklart flyttat till 31 Juli.
Stort grattis mandelblomma!!
Vad roligt du fick ett pluss verkligen!