• Barbrastreisand

BIM JULI -22

Hej! 
    Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)

Hade varit roligt att följas åt!

• Svar på tråden BIM JULI -22
  • Kissekatten2014
    StrawberryKiss skrev 2022-07-22 13:47:40 följande:

åh nej Rynkar på näsan så tråkigt att man tror man känner sin kropp bra, man vet precis hur det känns innan mens och saknar man alla symptom på mens så får man ju upp hoppet såklart.

Men läste att du kanske skulle börja tempa om du inte skulle lyckas pricka denna gång? har nämligen funderat på samma sak. 

Ja jag har tempat sen i tisdags. Så ska bli spännande och se om man kanske prickar det rätt nästa gång. Då kan jag unna mig ett glas vin eller två i helgenGlad.

Hoppas du får ett Plus på stickan. Du är som jag vill inte testa i onödan. Om inte mensen hade kommit hade jag nog testat på måndag..
  • Polly91

Strawberrykiss: jag var gravid! Testade med clearblue digitalt och den visade ganska snabbt ?gravid 1-2 veckor?. Vågar knappt tro det Drömmer

• Kissekatten2014
    Polly91 skrev 2022-07-22 14:40:05 följande:

Strawberrykiss: jag var gravid! Testade med clearblue digitalt och den visade ganska snabbt ?gravid 1-2 veckor?. Vågar knappt tro det Drömmer

Grattis till Plus... va skoj för erGlad
  • Jojjans
    Eveven skrev 2022-07-22 09:10:53 följande:

Kunde inte hålla mig? 

Igår när jag skulle somna var molvärken total och brösten idag såg liiiiite annorlunda ut haha Hjärta 

Hade ÄL 11-12 juli, så nu är det väl ÄL + 10.
    Precis samma dag jag plussade sist. Hoppas fröt vill stanna kvar Plus

Lycka till alla!!! 
    Men å grattis!
  • Jojjans
    Polly91 skrev 2022-07-22 14:40:05 följande:

jaaa hurra! Grattis!

• Polly91
    Plus
    Jojjans skrev 2022-07-22 19:04:40 följande:

jaaa hurra! Grattis!

Tack! Kan fortfarande inte förstå det Oskyldig Förra graviditeten hade jag hypermesis (kräktes ända till förlossningen) så firar med att äta massa godis idag haha ???? 
  • Klara1997

Grattis till alla som Plus
    jag missade troligen min ägglossning som kom en dag tidigare än vad min app visade?
    lärt mig något, lita alltid på vad din kropp säger dig Hjärta
    bara hoppas att mannen är hemma nästa ägglossning iaf 

• StrawberryKiss
    Kissekatten2014 skrev 2022-07-22 14:04:45 följande:
    Ja jag har tempat sen i tisdags. Så ska bli spännande och se om man kanske prickar det rätt nästa gång. Då kan jag unna mig ett glas vin eller två i helgenGlad.

Hoppas du får ett Plus på stickan. Du är som jag vill inte testa i onödan. Om inte mensen hade kommit hade jag nog testat på måndag..
    Det tycker jag att du gör rätt i, kommer nog göra detsamma då jag känner att mensen är på g.
    Fortfarande ingen tydlig mensvärk men en lättare värk och känslan av att den kommer när som helst. 

Men ska ändå bli lite spännande att börja tempa faktiskt :) 
  • Jojjans
    Klara1997 skrev 2022-07-22 22:19:28 följande:

Grattis till alla som Plus
    jag missade troligen min ägglossning som kom en dag tidigare än vad min app visade?
    lärt mig något, lita alltid på vad din kropp säger dig Hjärta
    bara hoppas att mannen är hemma nästa ägglossning iaf 

menar du att du bara hade sex på äl-dagen eller hann ni med innan med?

det är ju absolut inte avgörande att pricka äl perfekt om inte spermakvaliten är extremt kass. Dom överlever ju i många dagar. 

Svar på tråden BIM JULI -22