BIM JULI -22
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
Hej!
Nu har vi bestämt oss för att försöka få ett syskon. Mensen bör dyka upp nu i dagarna och därefter börjar nedräkningen till ägglossning och därefter BIM (~11juli)
Hade varit roligt att följas åt!
åh nej
så tråkigt att man tror man känner sin kropp bra, man vet precis hur det känns innan mens och saknar man alla symptom på mens så får man ju upp hoppet såklart.
Men läste att du kanske skulle börja tempa om du inte skulle lyckas pricka denna gång? har nämligen funderat på samma sak.
.
på stickan. Du är som jag vill inte testa i onödan. Om inte mensen hade kommit hade jag nog testat på måndag..
Strawberrykiss: jag var gravid! Testade med clearblue digitalt och den visade ganska snabbt ?gravid 1-2 veckor?. Vågar knappt tro det 
Strawberrykiss: jag var gravid! Testade med clearblue digitalt och den visade ganska snabbt ?gravid 1-2 veckor?. Vågar knappt tro det 
... va skoj för er
Grattis Eeveen till plusset 
Kunde inte hålla mig?

jaaa hurra! Grattis!

jaaa hurra! Grattis!
Förra graviditeten hade jag hypermesis (kräktes ända till förlossningen) så firar med att äta massa godis idag haha ????
Grattis till alla som 
jag missade troligen min ägglossning som kom en dag tidigare än vad min app visade?
lärt mig något, lita alltid på vad din kropp säger dig 
bara hoppas att mannen är hemma nästa ägglossning iaf
.
på stickan. Du är som jag vill inte testa i onödan. Om inte mensen hade kommit hade jag nog testat på måndag..Grattis till alla som 
jag missade troligen min ägglossning som kom en dag tidigare än vad min app visade?
lärt mig något, lita alltid på vad din kropp säger dig 
bara hoppas att mannen är hemma nästa ägglossning iaf
menar du att du bara hade sex på äl-dagen eller hann ni med innan med?
det är ju absolut inte avgörande att pricka äl perfekt om inte spermakvaliten är extremt kass. Dom överlever ju i många dagar.