Inlägg från: Så allting gick |Visa alla inlägg
  • Så allting gick

    Undvik mobbande troll genom att inte tillåta anonyma svar

    Men hur gör man med såna som mig? jag som ger juridiska råd inom gråzon? hur man smiter förbi system, gör vid vårdnadstvister osv, dessa juridiska tips brukar göra att tråden helt raderas om jag skriver dom tidigt, ibland plockas dom bort för råden, jag ger anses skapa konflikt, men där jag ger juridiska råd inom gråzon anses oftast fel, men dom vinner i rätten.
    Kan handla om det mesta, samt vad ts frågar efter, råd, ger jag för vassa råd så stryks hela tråden, ibland bara inlägget, vet inte hur många inlägg som blivit borttagna, inte för att jag provocerat någon utan för att det anses oetisk att använda dessa, men helt juridiskt rätt råd, dvs gråzon. en zon man kan vinna på.

  • Så allting gick
    Så allting gick skrev 2022-06-17 19:23:16 följande:

    Men hur gör man med såna som mig? jag som ger juridiska råd inom gråzon? hur man smiter förbi system, gör vid vårdnadstvister osv, dessa juridiska tips brukar göra att tråden helt raderas om jag skriver dom tidigt, ibland plockas dom bort för råden, jag ger anses skapa konflikt, men där jag ger juridiska råd inom gråzon anses oftast fel, men dom vinner i rätten.
    Kan handla om det mesta, samt vad ts frågar efter, råd, ger jag för vassa råd så stryks hela tråden, ibland bara inlägget, vet inte hur många inlägg som blivit borttagna, inte för att jag provocerat någon utan för att det anses oetisk att använda dessa, men helt juridiskt rätt råd, dvs gråzon. en zon man kan vinna på.


    Glömde o ge exempel, ta bara ifrån i går, jag skrev svar på en tråd som handa om "skaffa nya barn med ny partner. Varför?? tid 21:39 sid 3, torsdag 16 Juli, dagen efter fanns svar, men när jag klickade kom som vanligt upp?? Not found(404)   hela tråden var raderad, antingen av ts eller FL, om jag nu tittar tillbaka på historik, svaret jag gav var inte provocerande, svaret var ur sanningen till varför, samt den träffade sanningen i sättet jag beskrev varför.

    Men det raderades för just svaret jag gav, varför detta blivit en norm på FL vet jag inte? tråden var över en dag gammal nästan 2 dagar, för att helt försvinna, och det är inte första gången för mig, hänt massor va gånger.
  • Så allting gick

    16 juni ska det vara!!! alltså igår kväll gav jag svar på en tråd som gått i 2 dagar, hela tråden raderades efter svar. hänt fler än en gång och jag får sällan läsa vad som svarats, men det har inte varit provocerande, bara den nakna sanningen som presenterats. vet inte varför FL  eller angivare blivit så aggressiva att ta bort trådar o svar som anses oetiska, men fullt lagliga att utföra, varför denna censur?

Svar på tråden Undvik mobbande troll genom att inte tillåta anonyma svar