• Anonym (kG)

Min kille har liten snopp

Min kille skäms för sin snopp då den är jätte Liten. Han håller alltid för den när han är naken och klagar ofta på hans storlek. Nu till min fråga. Grundar Sig penis storleken i er självkänsla ? Frågan är ställd till just er män. Ni som har små snoppar?. hur Resonerar ni kring detta? Min kille har så stora komplex att det påverkar vår vardag. Han har även haft minimala sex partners under sina 32 år. Legat med 4 st. Kan ni berätta kring er erfarenhe. 

• Svar på tråden Min kille har liten snopp
  • Anonym (?)

Låter som ett brev till Bullen på 80-talet ..... Min "kompis" har ett problem jag ....han undrar om han har liten kuk

• Anonym (ja)

Jag måste bara fundera över en grej. Kvinnor kan helt skamlöst säga att en penis är för liten. Den duger inte, man kan inte vara tillsammans med en sån man. Kvinnor beter sig hänsynslöst och elakt och skrattar när de ser den lilla penisen.

Men en man kan inte säga motsvarande om en kvinna utan att det blir världens ståhej. Då är han ett svin eller tja, använd vilket ord ni vill -  det är han som inte respekterar att alla ser olika ut, som är porrskadad blablablabla.

Jag är ju kvinna själv vill jag tillägga. Men jag har aldrig förstått den här skevheten i hur könen kan bete sig mot varandra. 

• Anonym (Samma)
    Anonym (ja) skrev 2022-06-17 17:27:27 följande:

Jag måste bara fundera över en grej. Kvinnor kan helt skamlöst säga att en penis är för liten. Den duger inte, man kan inte vara tillsammans med en sån man. Kvinnor beter sig hänsynslöst och elakt och skrattar när de ser den lilla penisen.

Men en man kan inte säga motsvarande om en kvinna utan att det blir världens ståhej. Då är han ett svin eller tja, använd vilket ord ni vill -  det är han som inte respekterar att alla ser olika ut, som är porrskadad blablablabla.

Jag är ju kvinna själv vill jag tillägga. Men jag har aldrig förstått den här skevheten i hur könen kan bete sig mot varandra. 

Om du tänker efter rent praktiskt, hur tror du en micropenis upplevs för kvinnan under ett samlag? Hur tror du att det känns för kvinnan att suga en micropenis? 
    Nu tror jag inte de är så vanliga men fundera lite.  Tror du det är skönt för kvinnan? 
    Kom inte och säg att man kan använda dildo och tunga/fingrar för det kan aldrig ersätta en riktig kuk. 
    Jag njuter av att ha en varm, hård, glansig kuk I mig, en dildo kommer aldrig vara detsamma. 

Jag kräver inte en stor kuk, medel är helt ok. Men en ovanligt liten kuk blir problem eftersom jag vill ju känna att jag har honom i mig. 
  • Anonym (ja)
    Anonym (Samma) skrev 2022-06-17 17:36:55 följande:
    Om du tänker efter rent praktiskt, hur tror du en micropenis upplevs för kvinnan under ett samlag? Hur tror du att det känns för kvinnan att suga en micropenis? 
    Nu tror jag inte de är så vanliga men fundera lite.  Tror du det är skönt för kvinnan? 
    Kom inte och säg att man kan använda dildo och tunga/fingrar för det kan aldrig ersätta en riktig kuk. 
    Jag njuter av att ha en varm, hård, glansig kuk I mig, en dildo kommer aldrig vara detsamma. 

Jag kräver inte en stor kuk, medel är helt ok. Men en ovanligt liten kuk blir problem eftersom jag vill ju känna att jag har honom i mig. 
    Nä men det är ju samma sak för en man som träffar en kvinna som är hur stor som helst "där nere", men han har ingen rätt att klaga utan då får han genast höra att det troligen är honom det är fel på.

Eller för den delen om han träffar en kvinna med obefintliga bröst - hur känns det att krama dem? Det blir aldrig detsamma som normala eller större bröst. Men är det någon som tycker att det är helt ok om han väljer bort henne för det? 
  • Mia99
    Anonym (ja) skrev 2022-06-17 17:27:27 följande:

Att en person har en medfödd funktionsvariation är ett handikapp. Att skratta och håna är bara elakt och illvilligt, oavsett vad det gäller. Bara för att det rör en mans penis, betyder det inte att det är fritt fram att göra sig lustig över det.

Däremot kanske man inte klarar av att ha en relation med personen i fråga. Det kan för vissa vara ett alltför svårt hinder att överstiga.

Det är nog samma sak för män för den delen, Bara för att man kan acceptera funktionsvariationer och respektera människor som har det, betyder det inte att man klarar av att gå in i en relation med en person som har det. Det går inte att tvinga sig till det.
  • Anonym (Samma)
    Anonym (ja) skrev 2022-06-17 17:48:21 följande:
    Nä men det är ju samma sak för en man som träffar en kvinna som är hur stor som helst "där nere", men han har ingen rätt att klaga utan då får han genast höra att det troligen är honom det är fel på.

Eller för den delen om han träffar en kvinna med obefintliga bröst - hur känns det att krama dem? Det blir aldrig detsamma som normala eller större bröst. Men är det någon som tycker att det är helt ok om han väljer bort henne för det? 
    Nu frågade jag en kvinna hur hon tror det känns med en micropenis i sig. Det kan en man aldrig svara på och jag misstänker att du är en man. 
  • Anonym (Samma)
    Mia99 skrev 2022-06-17 17:50:46 följande:
    Att en person har en medfödd funktionsvariation är ett handikapp. Att skratta och håna är bara elakt och illvilligt, oavsett vad det gäller. Bara för att det rör en mans penis, betyder det inte att det är fritt fram att göra sig lustig över det.

Däremot kanske man inte klarar av att ha en relation med personen i fråga. Det kan för vissa vara ett alltför svårt hinder att överstiga.

Det är nog samma sak för män för den delen, Bara för att man kan acceptera funktionsvariationer och respektera människor som har det, betyder det inte att man klarar av att gå in i en relation med en person som har det. Det går inte att tvinga sig till det.
    Jag skulle aldrig någonsin skratta och håna en man pga storleken på hans kuk. Inte heller i allmänna ordalag. Inte ens en micropenis. 
    Men våra eventuella taxöron skrattas åt lite hur som helst i olika sammanhang. 
  • Mia99
    Anonym (ja) skrev 2022-06-17 17:48:21 följande:

Ja, självklart. Det händer hela tiden. Se bara på Tinder. Folk swipar vänster på personer med vissa yttre attribut som man själv finner oattraktivt.

Det går inte att tvinga sig att känna fysisk attraktion till någon som saknar något kroppsligt som man själv tycker är absolut avgörande. Det kan vara allt ifrån längd, vikt, röst och ansiktsdrag till kroppsbehåring, bröst- eller penisstorlek.

Det kan till och med vara så att man känner instinktiv aversion till en människa som man associerar till någon helt annan, t ex någon som mobbade en som barn eller till ett ex som man har blivit sårad av.

Det är naturligtvis helt orättvist och irrationellt, men vi är biologiska varelser som antingen gillar en människas utseende eller inte. Sedan kan de inre egenskaperna ofta övervinna de yttre, men det kan fortfarande finnas vissa attribut som är så betydelsefulla att de övertrumfar allt.
  • Mia99
    Anonym (Samma) skrev 2022-06-17 18:01:13 följande:
    Jag skulle aldrig någonsin skratta och håna en man pga storleken på hans kuk. Inte heller i allmänna ordalag. Inte ens en micropenis. 
    Men våra eventuella taxöron skrattas åt lite hur som helst i olika sammanhang. 
    Det är då precis lika elakt av dem som skrattar.

Men som man säger, "two wrongs don't make a right".
  • Anonym (Samma)
    Anonym (Samma) skrev 2022-06-17 17:56:54 följande:
    Nu frågade jag en kvinna hur hon tror det känns med en micropenis i sig. Det kan en man aldrig svara på och jag misstänker att du är en man. 
    Du var  kvinna och jag ber om ursäkt för att jag missade det
     Då är jag än mer förvånad över ditt inlägg. Menar du att  kvinnans upplevelse av en kuk i sig kan jämföras med känslan i en mans hand på ett litet bröst? 
    Känsel i en vagina och en handflata tycker inte jag går att jämföra iaf. Men men...
    Jag kan inte vara utan penetration av en äkta kuk så en onormalt liten skulle jag inte inleda ett förhållande med. Om min partner blev sjuk eller nåt annat händer i under  tiden vore en helt annan sak. 
    Men att inleda...nej. 
Svar på tråden Min kille har liten snopp