• Anonym (kG)

Min kille har liten snopp

Min kille skäms för sin snopp då den är jätte Liten. Han håller alltid för den när han är naken och klagar ofta på hans storlek. Nu till min fråga. Grundar Sig penis storleken i er självkänsla ? Frågan är ställd till just er män. Ni som har små snoppar?. hur Resonerar ni kring detta? Min kille har så stora komplex att det påverkar vår vardag. Han har även haft minimala sex partners under sina 32 år. Legat med 4 st. Kan ni berätta kring er erfarenhe. 

• Svar på tråden Min kille har liten snopp
  • Anonym (Man)

Frågan är om din kille har ett stort komplex, eller ett litet =)

• Anonym (kG)

Varför får man inga seriösa svar? Detta är ju ett skriv forum

• Anonym (Y)

Vad är din egen syn på hans snopp till att börja med?
    Har han haft 4 sexpartners så är det knappast få för övrigt.

• Anonym (Samma)
    Anonym (kG) skrev 2022-06-16 22:33:05 följande:

Varför får man inga seriösa svar? Detta är ju ett skriv forum

Därför att så många känner igen dig och vet att du trollar. 
  • KimLinnefeldt

Berätta för honom att du älskar hans kuk, säg att du inte vill höra honom förtala sin kropp, att det sänker din lust. Gör skönt på alla sätt ni kan.

Alla män funderar någon gång på sin storlek. Det är helt normalt och inget problem så länge man inte fastnar i de tankarna, få för sig att operera sig eller så. Sen finns det sexleksaker som gör att han känns större för dig, om du skulle vilja. Men sex är så mycket mer än penettration.

• Anonym (Mellan)

Vad är en din killas liten storlek?
    Att han skäms, gör det inte bättre. Visa honom att du är nöjd, isär om du verkligen är det.

• Mekanikern77

Oj det där är svårt att svara på ???? Är den liten enligt honom dig eller andra som sagt något? Beror på vad man jämför med åxå. Jämför man med porrskådisar med bamsekukar så har de flesta små ????

• Anonym (ja)

Jämför med kvinnor som har komplex över sina kroppar och aldrig vill visa sig nakna för sina män. Man kan höra om såna som vill ha på sig behå fast de har sex osv. Det är precis samma problem fast hos en man.

Så om du tänker på en kvinna med komplex över sin mage eller vadsomhelst - hur skulle du bemöta henne, en väninna? 

• Anonym (kG)

Den är liten. Han har en micro penis så inget jag överdriver om

Svar på tråden Min kille har liten snopp