Killar på Tinder
Har dejtat ett tag på Tinder och tycker mig se ett mönster i hur många killar agerar. Undrar vad fan som är fel?
Ibland uppstår ingen kemi och det är inte dessa dejter jag menar utan då intresse faktiskt uppstår. Man har jättetrevligt på dejten, får ofta komplimanger, inte sällan hångel samt sms:ande i dagar efteråt om hur trevligt det var och att de vill ses igen osv. Oftast bokas dejt två inom en vecka efter och killarna kommer själva med förslag kring själva dejten så det är inget jag bestämmer eller pushar på, men jag visar ändå tydligt att jag är intresserad.
Sen så kommer det smygande inför dejt 2 (eller 3), "Nä, jag kom på att jag faktiskt vill ha barn" eller "Jag tror inte jag vill ha nåt seriöst. Vill bara säga det", eller så ska de bara fixa en sak men kan komma hem till mig senare på kvällen.
Så jävla trött på det här. När vi pratar inledningsvis så vill jag alltid reda ut sådant innan, kolla av att vi är ute efter samma sak dvs att vi söker seriöst, att vi båda är klara med barn alt inte vill skaffa barn osv. Och ja, de är helt på det klara över vad de vill, men sen, nej. När jag då slutar höra av mig så är det en del som hör av sig igen, när det gått några dagar och bara "Vill du inte ses mer?" Men alltså, är det så svårt att förstå?
Jag känner direkt om killen i fråga är någon jag vill fortsätta träffa för något seriöst eller inte. Varför kommer killar/män på det så sent? Eller ljuger de från början för att "lura" till sig sex? Eller tycker de att det är läskigt med en tjej som vet vad hon vill och är tydlig med det?
De jag dejtat är mellan 40 och 50 år.