Är hon för ung?
Man ledsnar till slut.
Och du har en förmåga att ta över folks trådar med ditt ältande.
Det finns två typer av kvinnor.
Största gruppen är dom som aldrig kan tänka sig en kille som kunde vara hennes son.
Dom tycker att män ska tänka som dom, och inte vilja vara med en tjej som kunde vara hans dotter.
Dom dömer män.
Sen är det dom som gärna vill ha heta, unga killar, men tycker att det är fel när män vill ha heta, unga tjejer.
Dom dömer män.
En minoritet är kvinnor som inte dömer män, så dom räknas inte. Jag har länkat flera gånger till en blogg (kvinna) som inte dömer varken män eller kvinnor.
Ingen har kommenterat den, så dom flesta anser att hon har fel.
Det finns två typer av kvinnor.
Största gruppen är dom som aldrig kan tänka sig en kille som kunde vara hennes son.
Dom tycker att män ska tänka som dom, och inte vilja vara med en tjej som kunde vara hans dotter.
Dom dömer män.
Hej,
Jag är en småbarnspappa med en 2åring.
Jag lever i ett destruktivt förhållande med min nuvarande särbo innan sambo.
Jag funderar starkt på bryta vår relation men samtidigt ha en fungerande kommunikation med varandra. Men det är svårt och jag vågar inte ta steget fullt ut.
Mitt problem är nu att jag har en ny anställd kollega på jobbet som är 19år.
Och jag har blivit små förälskad i henne, likaså hon till mig. Vi skriver med varandra rätt ofta men det känns samtidigt inte bra då jag fortfarande är i en relation.
Är det fel att jag ens skriver med henne när hon är så ung?
Nejdå, scrollar man bara lugnt och sansat så missar man inga inlägg.
Jo, det är fel p g a åldersskillnaden.
Jag nämner mina egna erfarenheter för att visa på hur kvinnor hycklar om sånt här.
Jag pratade med SINGEL-tjejer, 22 och 24 år. Dom var inte vuxna.
Det var fel enligt dom flesta kvinnorna.
Jag var också SINGEL.
TS är inte singel. Så det blir ännu mer fel.
Jag har många gånger sett att kvinnor har större acceptans när dom själva är attraherade av killar. Då är det inte lika allvarligt om nån av dom inte är singel.
Män däremot ska dömas.