Inlägg från: Anonym (Kaffedraken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Kaffedraken)

Är hon för ung?

Anonym (Kimchi) skrev 2022-06-25 15:21:35 följande:

Nu är du där igen! Att du aldrig kan ge dig. Du har så stora problem som gör att många går fullständigt fnatt på dig. Skulle vilja ruska om dig och säga några väl valda sanningar. Men det hjälper troligen inte. Du har fastnat och vill inte vidare. Du har bestämt din åsikt om kvinnor, ålder, dömande mm. Nu kom du syster upp igen. Du påstod på tidigare fråga att du inte hade några problem med relationer med kvinnor. Både närstående och andra. Varför sitta här mär du snart passerat dina prime years och älta samma jävla dravel. Kapa trådar och höra allt till ditt buhu jag var/är intresserad av en 20-25 år yngre kvinna som dessutom erkände två år senare att hon ville ligga. Du v å g a r inte satsa på ett sunt förhållande med jämnårig kvinna. När jag frågade dig om sexuella preferenser så kunde du tänka dig ha en relation med en man. Sett dig bejaka detta i andra trådar. 

Du vågar inte ta tag i ditt liv. Lägga dig på terapisoffan. Du ältar och har det förjävligt med du vet vad du har och inte vad du får så därför jamar du vidare i den skit du står i. Du är en riktig fegis! Du är in karl nog att ta tag i dig själv och din syn på livet. I synnerhet relationer och kvinnor. 

Därför vill jag ruska om dig och se till att du får hjälp. Du är en vår dröm för en terapeut. Skulle gärna gräva och lotsa men allt för irriterad för att kunna göra ett bra jobb. 

Over and out. 

Ruska på du.
    Jag konstaterar bara att det ser ut såhär.

Kvinnor kan säga vad som helst, och bete sig hur som helst.
    Det mesta är ok.
  • Anonym (Kaffedraken)
    molly50 skrev 2022-06-25 16:42:24 följande:
    Ja,det tycker jag, Du dömer kvinnor och "konstaterar" att vi har högre i tak att få säga vad vi vill till män.
    Och det baserar du på något du hört ifrån några kvinnor IRL och på ett diskussionsforum på nätet. (FL)
    Newsflash! Det är inte så det ser ut ute i samhället.
    Du tror inte att vi kvinnor får utstå en hel del fördömanden från män?
    Om vårt utseende,hur vi klär oss eller beter oss?
    Jo,det får vi.
    Och det är precis lika illa.
    Så sluta med ditt ältande och sluta kapa andras trådar.
    Det här är inte din tråd och handlar således inte om dig.
    Nej, tråden handlar inte om mig, men jag har erfarenhet av hur kvinnor dömer män som pratar med eller träffar unga tjejer.
    Det är mer än vad många andra har, som skriver i dom här trådarna.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Ja,det tycker jag, Du dömer kvinnor och "konstaterar" att vi har högre i tak att få säga vad vi vill till män.
    Och det baserar du på något du hört ifrån några kvinnor IRL och på ett diskussionsforum på nätet. (FL)
    Några? Många kvinnor.
    Kvinnor anser sig kunna förlöjliga mäns kroppar, och det ska han kunna ta.
    Om han tar illa vid sig av hennes kommentarer och pikar, då är han ingen riktig man.
    Alla tycker att det är vidrigt om en man gör samma mot en kvinna.

Kvinnor anser sig ha rätt att lägga sig i vilka tjejer en man vill träffa. Hon har åsikter och det ska han få höra.
    Till varje pris.
  • Anonym (Kaffedraken)
    molly50 skrev 2022-06-25 16:51:22 följande:
    Jag har också erfarenhet av män som dömer.
    Men jag ältar inte om det sida upp och sida ner i trådarna här. 
    Jag försöker bara ignorera det. Det borde du också lära dig att göra. 
    Nej, men det är du det.
    Jag tycker att kvinnor bör tänka till lite innan dom dömer män, och hycklar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    molly50 skrev 2022-06-25 16:50:04 följande:
    Men vad har det med trådens ämne att göra?

Vad tycker du t ex om att TS har kontakt med en annan kvinna och funderar på att ligga med henne innan han ens avslutat sitt eget förhållande?
    Jag tycker att det är fel. 

Men som jag skrev tidigare, för kvinnor är det mer ok att prata med andra killar och till och med tänka sig sex, när båda inte är singlar.

Det tycker jag är jättekonstigt.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Jag glömde:

Inte bara baserat på irl och vad jag läst här. Jag har sett samma på många andra forum, även utländska.
    Att du och andra kvinnor inte ser det, är ingen överraskning.
    Kvinnor är vana att kunna slänga ur sig lite vad som helst, utan att det gör så mycket.
    Ni reflekterar inte ens över det.
  • Anonym (Kaffedraken)
    molly50 skrev 2022-06-25 18:30:06 följande:
    Det är din tolkning.
    Jag,och uppenbarligen många andra, uppfattar det inte på samma sätt.
    Jag tycker du ska söka hjälp. Ditt ältande är inte sunt. 
    Om du beter dig på samma sätt IRL,och sitter och beklagar dig över kvinnor när du pratar med kvinnor,så förstår jag att du har svårt att få en tjej. 
    Så lyd ett gott råd och sök hjälp innan det är försent.
    För du låter som en bitter incel. 
    Och det är inte attraktivt. 
    Kanske inte, men jag är en ältare. Många andra är det inte.
    Alla är inte lika.
    Sen så har jag rätt i mycket, även om kvinnor vägrar medge det.
    Inte oväntat.

När jag träffar tjejer så är jag närvarande i nuet, med just henne. Hon får min uppmärksamhet.
    Jag är positiv, och ältar inte, eller är bitter.
    Däremot så har jag flera gånger varit med om att tjejer är ganska bittra och spyr galla över män på dejter.
    Många gånger man fått höra om andra män dom varit på dejt.
    Vad kul.

Vad är det för slags hjälp jag ska söka tycker du?
    Det är sant att jag är en ofrivillig singel, som skulle vilja ligga.
    Men jag anser inte att tjejer ska ställa upp för att det är synd om mig.

Jag vill bara ligga med tjejer som själva vill, och är sugna på mig.
    Roligare då.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-06-25 15:21:35 följande:

. Du v å g a r inte satsa på ett sunt förhållande med jämnårig kvinna. När jag frågade dig om sexuella preferenser så kunde du tänka dig ha en relation med en man. Sett dig bejaka detta i andra trådar. 

Jo, det tror jag.

Ja, mest sex.
  • Anonym (Kaffedraken)
    molly50 skrev 2022-06-26 12:40:33 följande:
    Varför ska man medge att du har rätt när du inte har det?
    Det du måste inse är att alla tjejer inte är som du beskriver.
    Då har du lyckats träffa fel tjejer,i så fall.
    Sen är det såklart lika illa med tjejer som sitter och pratar om sina ex osv.
    Men jag har varit med om män som gjort detsamma.
    Så män är inte bättre på den fronten.

Det du behöver söka hjälp för är ditt ältande. Dina negativa tankar.
    Du sitter och spyr galla över tjejer sida upp och sida ner i trådarna här.
    Din bitterhet över tjejer lyser igenom.
    Och istället för att sitta här och älta och spy ditt kvinnohat så är det bättre att söka professionell hjälp där du kan älta så mycket du vill utan att andra behöver bli irriterade på dig. 
    För det är det som gör att du framstår som en bitter incel.
    Även om du inte vill medge det själv. 
    Om du känner att jag har fel, då ska du självklart inte hålla med.
    Räcker att jag själv vet att jag har rätt.

Jag säger inte att alla tjejer är som jag beskriver det.
    Men dom flesta är det.

Jag hatar inte kvinnor.
    Jag kritiserar kvinnor.
    Men jag såg i en annan tråd jag gjorde, att det får man inte göra, som man.

Jag tycker inte att jag är en incel, åtminstone inte varianten som tycker att tjejer ska ställa upp och ligga, för att det är synd om mig.
    Jag skulle heller aldrig betala för att ligga.
  • Anonym (Kaffedraken)
    molly50 skrev 2022-06-26 20:02:23 följande:
    Nej,jag tycker inte att du har rätt när du påstår att de flesta tjejer är på ett visst sätt.
    Och det är förmodligen därför du upplever att du inte "får" kritisera tjejer också.
    Det skulle du säkert få,om du inte drog alla tjejer över en kam. 

Du beter sig som en bitter incel som beklagar dig över alla tjejer som är så elaka och vågar kritisera dig.
    Du inser ju inte själv hur du beter dig.
    Att ditt ständiga ältande och kritiserande av kvinnor i nästan varenda tråd får folk att tröttna.

Du har fortfarande inte heller svarat på frågan hur du tror att ditt ältande hjälper TS?
    Det vore intressant om du kunde svara på det.
    För nu har du lyckats vända en tråd och få den till att handla om dig och dina problem igen! Grattis till det! 
    Jag tror inte att mitt ältande hjälper TS.

Ja, det var inte meningen.
  • Anonym (Kaffedraken)
    molly50 skrev 2022-06-26 22:47:11 följande:
    Ja,men då kanske du ska söka hjälp för dina negativa tankar och fortsätta ditt ältande hos en psykolog istället för att spamma sönder trådarna här?
    Ja, det skulle jag kunna göra.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (14 år) skrev 2022-07-02 14:46:02 följande:

När jag var 19 var jag med en 33-åring. Åldern var aldrig ett problem. Men han hade ju två barn i 6-10-årsåldern om jag inte minns fel, varannan vecka, egen lägenhet (jag hade inte det när vi träffades i början), sommarstuga, körkort och bil osv. Det där hade ju inte jag? Så helt klart levde man lite olika liv. Tyckte dock aldrig att mognaden eller något skilde oss åt något.

Det är sant att åldern inte är ett problem. Åtminstone inte om mannen är en känd skådis.
    Då räknas hon som vuxen från 19 år.

Men inte annars. Bara när mannen är kändis.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-07-02 20:43:22 följande:
    Håller med dig där! 
    En mans kändisstatus suddar på nåt sätt bort åldersgränser.
    Gäller oxå sångerskan Madonna, skådespelerskan
    Demi Moore m fl kända kvinnor som väljer yngre killar.

Roligt att du är tillbaka i tråden! :)
    Skillnaden är att kvinnor hyllar kvinnor som ligger med unga killar.
    Det handlar då om livsglädje och är bara positivt. Den unga killen blir inte utnyttjad, och styrd av den äldre kvinnan.
    En äldre kvinna är inte ytlig om hon bara vill träffa en ung kille för sex, och för att hon tänder på hans unga, vältrimmade kropp.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-07-03 18:57:55 följande:
    Ja, moderatorerna är nog underbemannade om inlägg närmast slumpmässigt plockades bort.
    Jag kunde tydligt se att du ex vis försökte föra tråden åter till topic.
    Som sagt raderades mina vänligaste tips till KD.
    Tråden blir missvisande.
    Bråkmakarens poster där hårda angrepp riktas mot framförallt tjejer verkar däremot få kvarstå oemotsagda i flera trådar. obehagligt. Som nämnts tror jag ingen orkar anmäla tillbaka. 
    Ja, det är lite hur som helst här på forumet. Jag brukade anmäla inlägg tidigare, men insåg att det var lönlöst. Mina inlägg togs bort hela tiden, men andra som skrev värre saker, personangrepp, fick vara kvar.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-07-03 19:08:22 följande:
    Nej, jag tror inte alla kvinnor hyllar andra kvinnor som ligger med unga killar.
    En mamma till en 20 årig son applåderar av glädje ifall sonen presenterar en kvinna 40 plus som flickvän eller kk? Vad tror du?

Personligen sade jag nyligen pass till en gullig, bildskön och attraktiv vältränad toppidrottskille 20 plus. Tyckte nämligen vår åldersskillnad var alltför för stor. Solig
    Ogillar om skilda policyer gäller för kvinnor respektive män.

Tror inte heller alla kvinnor hyllar kvinnor som ligger med unga killar.
    Men jag tror att kvinnor tycker det är mer ok att dom gör det, än att män ligger med unga tjejer.

Ja, och själv så svarade jag när en 22-årig tjej skrev till mig. Hon ville även ses, och det gjorde vi.
    Många tycker att jag gjorde fel.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Draktränare) skrev 2022-07-03 19:14:59 följande:
    Ja, då har du erfarenhet av hur det är. Det verkar ologiskt här i FL om inlägg slumpmässigt raderas.

Skribenters poster som enbart tar sikte på personangrepp borde skippas på forumet.  
    Ja, bara i den här tråden så kan man se hur några diskuterade mig. Vuxna människor som sitter och spekulerar om en person dom inte känner. Som klagar på det jag skriver, men själva inte är medvetna om sitt eget beteende.
  • Anonym (Kaffedraken)
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-07-04 20:07:24 följande:

Jamen är det så konstigt? Man har ju följt dig i flera år. Du drar slipstenen exakt på samma sätt. Ibland blir man så jävla irriterad på ältandet. Ibland tycker man vansinnigt synd om dig. Har sagt tidigare att man vill ruska om dig - du säger ruska på. Typ gåskostymen på och tar inte in något av tips/argument någon skribent säger. Du är absolut en våt dröm för terapisoffan. 

Ja, jättekonstigt.
    Jag förstår mig inte på människorna som skrivit i den här tråden.

Varför följa mig? Jag är en av dom otrevligaste här på FL. Och så är jag helt verklighetsfrånvänd. Jag vet inte vad jag pratar om. Jag vet ingenting om kvinnor. Dum i huvudet är jag också.
Svar på tråden Är hon för ung?