Inlägg från: Anonym (Draktränare) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Draktränare)

Är hon för ung?

molly50 skrev 2022-07-01 18:02:01 följande:
    Ja,det var ett liknande inlägg för mig med som blev borttaget.
    Märkligt. Undrar om KD:s inlägg ligger kvar?
    Har inte kollat det.

Ja,det är möjligt. Eller feg nog att inte våga säga till oss istället för att anmäla en massa inlägg. 
    Ja verkligen märkligt beteende. Och att de inlägg som mest nyanserade till benefit för KD och tråden som helhet stryks. 

Har inte kollat om de inläggen finns kvar ännu.

Som Sådär är inne på tas nog anmälda (ofta resonerande poster) automatiskt bort i systemet. Synd när en rättvisande bild av diskussionen tappas. 
    En person fegade ur och började anmäla istället för resonera.
  • Anonym (Draktränare)
    Anonym (sådär) skrev 2022-07-01 15:53:19 följande:
    Nejdå, så funkar det normalt sett ja, men på FL granskas nog inte alla anmälningar av levande personer utan de går igenom oavsett. Vilket är något vissa personer vet mycket väl och missbrukar. Samma personer som själva startar tjafs och beter sig som idioter i trådar är sen väldigt snabba med att anmäla alla svar de får eller inlägg de inte gillar enlig sina egna subjektiva kriterier.
    Precis så funkar systemet. Men en person som startar tjafs, beter sig mindre väl verkar ta systemfelet som intäkt för att hen är på rätt spår. Inser inte  motanmälningar kunde skapa samma effekt.
  • Anonym (Draktränare)
    molly50 skrev 2022-07-02 12:23:54 följande:
    Ja,precis.

Ja,så är det nog.
    Ja,det är fegt. 
    Mmm, så ligger det nog till. 
  • Anonym (Draktränare)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-07-02 16:40:38 följande:
    Det är sant att åldern inte är ett problem. Åtminstone inte om mannen är en känd skådis.
    Då räknas hon som vuxen från 19 år.

Men inte annars. Bara när mannen är kändis.
    Håller med dig där! 
    En mans kändisstatus suddar på nåt sätt bort åldersgränser.
    Gäller oxå sångerskan Madonna, skådespelerskan
    Demi Moore m fl kända kvinnor som väljer yngre killar.

Roligt att du är tillbaka i tråden! :)
  • Anonym (Draktränare)
    molly50 skrev 2022-07-03 10:59:05 följande:
    Ja,precis. 
    ... ja, och synd om poster raderas slumpmässigt och utan sakliga skäl av moderator baserat på anmälan av "trådförstörare". Då hamnar man lätt i ruta ett igen. Har sett det hända ett bar gånger nu i andra trådar. En kille ger sig helt enkelt in i debatten med personangrepp. Skippar ämnet totalt. Trist. 
  • Anonym (Draktränare)
    molly50 skrev 2022-07-03 12:23:14 följande:
    Ja,det är trist.
    Och trist att det måste anmälas för att moderatorerna ska reagera.
    Att de inte är inne och kollar i trådarna själva emellanåt så de får se hur det kan gå till. 
    Ja, moderatorerna är nog underbemannade om inlägg närmast slumpmässigt plockades bort.
    Jag kunde tydligt se att du ex vis försökte föra tråden åter till topic.
    Som sagt raderades mina vänligaste tips till KD.
    Tråden blir missvisande.
    Bråkmakarens poster där hårda angrepp riktas mot framförallt tjejer verkar däremot få kvarstå oemotsagda i flera trådar. obehagligt. Som nämnts tror jag ingen orkar anmäla tillbaka. 
  • Anonym (Draktränare)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-07-03 16:37:54 följande:
    Skillnaden är att kvinnor hyllar kvinnor som ligger med unga killar.
    Det handlar då om livsglädje och är bara positivt. Den unga killen blir inte utnyttjad, och styrd av den äldre kvinnan.
    En äldre kvinna är inte ytlig om hon bara vill träffa en ung kille för sex, och för att hon tänder på hans unga, vältrimmade kropp.
    Nej, jag tror inte alla kvinnor hyllar andra kvinnor som ligger med unga killar.
    En mamma till en 20 årig son applåderar av glädje ifall sonen presenterar en kvinna 40 plus som flickvän eller kk? Vad tror du?

Personligen sade jag nyligen pass till en gullig, bildskön och attraktiv vältränad toppidrottskille 20 plus. Tyckte nämligen vår åldersskillnad var alltför för stor. Solig
    Ogillar om skilda policyer gäller för kvinnor respektive män.

• Anonym (Draktränare)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-07-03 19:03:17 följande:
    Ja, det är lite hur som helst här på forumet. Jag brukade anmäla inlägg tidigare, men insåg att det var lönlöst. Mina inlägg togs bort hela tiden, men andra som skrev värre saker, personangrepp, fick vara kvar.
    Ja, då har du erfarenhet av hur det är. Det verkar ologiskt här i FL om inlägg slumpmässigt raderas.

Skribenters poster som enbart tar sikte på personangrepp borde skippas på forumet.  
  • Anonym (Draktränare)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-07-03 19:19:18 följande:
    Ja, bara i den här tråden så kan man se hur några diskuterade mig. Vuxna människor som sitter och spekulerar om en person dom inte känner. Som klagar på det jag skriver, men själva inte är medvetna om sitt eget beteende.
    Huvudet på spiken där. I den här tråden gjorde jag mig skyldig till spekulationer eller rättare sagt till fria fantasier om ditt nick/din signatur. Sorry! Nej vi ska alla undvika kasta sten i glashus, det håller jag med om.  
  • Anonym (Draktränare)
    molly50 skrev 2022-07-03 20:04:16 följande:
    Ja,det är nog möjligt.

Ja,precis. Men det är kanske det man måste göra för att få personen att sluta anmäla inlägg så fort det inte passar. 
    Ja, vill göra det i fortsättningen! När jag sett hens agerande, postar med ett par Nick/Signaturer, sabba i flera trådar. 
  • Anonym (Draktränare)
    Anonym (Kaffedraken) skrev 2022-07-05 16:15:38 följande:
    Ja, jättekonstigt.
    Jag förstår mig inte på människorna som skrivit i den här tråden.

Varför följa mig? Jag är en av dom otrevligaste här på FL. Och så är jag helt verklighetsfrånvänd. Jag vet inte vad jag pratar om. Jag vet ingenting om kvinnor. Dum i huvudet är jag också.
    Vem har sagt att du är otrevlig, verklighetsfrånvänd eller dum i huvudet??

Gällande mitt tyckande har jag i tråden mest spekulerat i det totalt omvända!

Att du sitter inne med know how men retas lite med dina hang ups vinklingar och obsessions på kvinnors åsikter. Drar dem till sin spets typ.
    Anonym (Kimchi) skrev 2022-07-05 18:49:01 följande:

Jag har varken sagt att du är otrevlig eller dum i huvudet.

Du har kanske inte har samma verkligheten som andra. Ett mindre sunt tänkande kring hur kvinnor fungerar. Som jag ser det finns det en enorm utvecklingspotential. 

En utvecklingspotential finns absolut!

Terapisoffor kan vara bra för de flesta av oss människor :)
    Inget ont med dem om man vill testa och är öppen för dem.
  • Anonym (Draktränare)
    Anonym (Nyväckt) skrev 2023-12-16 04:05:38 följande:

Jag kan väl säga så här att jag är född så pass att endast svt1 och 2 fanns. 

Nu på senaste tiden. Låt oss säga ett antal veckor så har jag varit med ett stort antal flickor födda långt efter internets intåg i hemmen. Kan inte berätta hur tillfällena uppstår då jag riskerar att bli påkommen. 

Jag själv är alltså i medelåldern och det är alltid dom som tar initiativ till sex. 

Nu till en spaning. Den större delen, cirka 85% använder dirty talk och då alltid med "daddy" som tema. Alltså verkligen detaljerat om att dom är dotter och vill bli tagna av pappa. Jag är väldigt kluven då jag inte av vill vara taskig och inte heller ta ut penis ur deras unga kön. Alla är väl över laglig ålder så sådana kommentarer besparas tack.

Fråga: är det endast en fluga,eller har den nyexaminerade generationen allvarliga problem hemma på pappafronten? Är det skilsmässostatistiken som börjar kunna läsas av?

Nope. Allt är mest en illusion inom dig endast. Liksom typ. Signar upp mig på rollen som Nyväckt-tränare no matter what you imagine utöver rollen som Draktränare. Thihi Glad
Svar på tråden Är hon för ung?