• Anonym (Fötter)

Kvinnor: Märker ni att män tittar på era fötter?

Märker ni att män tittar på era fötter när ni är ute på stan iförda öppna skor/klackar/sandaletter?

Kan ni berätta om ett tillfälle där ni noterade att det hände?

Hur känns det när ni ser att de tittar? 

• Svar på tråden Kvinnor: Märker ni att män tittar på era fötter?
  • Anonym (Äckligt)

Ja jag upptäckte det en gång. En kille som var känd fotfetischist kollade in mina fötter när jag gick i sommarskor en gång, tror det var flipflops eller nån slags sandaler, väldigt öppna skor i alla fall. Jag kände mig extremt äcklad av hans blick!!

• Anonym (Fötter)
    Anonym (Äckligt) skrev 2022-07-03 22:57:03 följande:

Ja jag upptäckte det en gång. En kille som var känd fotfetischist kollade in mina fötter när jag gick i sommarskor en gång, tror det var flipflops eller nån slags sandaler, väldigt öppna skor i alla fall. Jag kände mig extremt äcklad av hans blick!!

När du skriver känd fotfetischist, menar du att det var någon som du var bekant med? 
  • Anonym (Äckligt)
    Anonym (Fötter) skrev 2022-07-03 22:59:07 följande:
    När du skriver känd fotfetischist, menar du att det var någon som du var bekant med? 
    Jag menar att han var känd i hela stan. Vi har aldrig varit bekanta men hade gemensamma bekanta däremot.
  • Anonym (Fötter)
    Anonym (Äckligt) skrev 2022-07-03 23:02:15 följande:
    Jag menar att han var känd i hela stan. Vi har aldrig varit bekanta men hade gemensamma bekanta däremot.
    Vilken åldersgrupp tillhör ni?
  • Anonym (Fötter)

Tar gärna input från fler

• Anonym (Äckligt)
    Anonym (Fötter) skrev 2022-07-03 23:26:05 följande:
    Vilken åldersgrupp tillhör ni?
    På den tiden var jag 20+ och han var väl ca 35-40 tror jag. Men det har inte med åldern att göra utan att han ser så äcklig ut i sig själv men främst sättet hur han tittade på mina fötter. Jag äcklas nu också bara jag tänker på det!
  • Mia99

Det händer, men det är mest är för att jag brukar ha så mycket smycken på fötterna, ankelringar, tåringar, fotlänkar och så. Jag har rätt fina och välvårdade fötter så det gör mig inget att någon tittar, bara ingen försöker röra dem, jag är extremt kittlig.

• Anonym (röda naglar)

Jag har faktiskt inget emot om någon tittar, tycker jag har fina sommarfötter.

Om någon får en kick av det så väl bekomme, så länge de inte sätter sig och runkar vid cafébordet bredvid. 

• Anonym (Gillar)

Har aldrig märkt ute men min kk avgudar mina fötter. Får ibland komplimanger på foton om de råkar synas.

• Anonym (Fötter)
    Anonym (Äckligt) skrev 2022-07-04 09:07:43 följande:
    På den tiden var jag 20+ och han var väl ca 35-40 tror jag. Men det har inte med åldern att göra utan att han ser så äcklig ut i sig själv men främst sättet hur han tittade på mina fötter. Jag äcklas nu också bara jag tänker på det!
    Hade det varit lika jobbigt om han hade tittat på andra kroppsdelar eller om han inte var känd i stan.
Svar på tråden Kvinnor: Märker ni att män tittar på era fötter?