• Anonym (Fötter)

Kvinnor: Märker ni att män tittar på era fötter?

Märker ni att män tittar på era fötter när ni är ute på stan iförda öppna skor/klackar/sandaletter?

Kan ni berätta om ett tillfälle där ni noterade att det hände?

Hur känns det när ni ser att de tittar? 

• Svar på tråden Kvinnor: Märker ni att män tittar på era fötter?
  • Anonym (terapia alternativa)

Hej alla fotälskare Tungan ute
    Ikväll ska jag på utomhuskonsert. Tillräckligt varmt för öppna sandaletter med pärlor på... pärlemorlack matchar. Rapporterar till er hur det går! Kyss

• Anonym (Fötter)
    Anonym (Fot-Fot) skrev 2022-07-05 02:35:22 följande:

Tyvärr inte. Mina fötter borde dyrkas mer av samtliga med blickar och presenter. Röda mattan borde rullas ut. Hyllningar och famfarer borde de ha av allmänheten när de visas. Folk borde knäböja sig framför dom och kyssa marken där de trampat.

Ja varför inte Flört
  • Anonym (Fötter)
    Anonym (terapia alternativa) skrev 2022-07-06 01:01:25 följande:
    Ja! En handledare spanade in mina ordentligt i mina öppna sommarsandaletter i sommarvärmen... tappade sin koncentration och "fastnade" i sina fantasier tycktes det som... Självklart noterades det. Killen lyfte sen smilbanden och log hemlighetsfullt och varmt åt mitt håll...

Hur det kändes när just jag märkte av grejen? Har varit med om det med andra killar och män tidigare så har väl "vanan inne" kan man säga! :)  Brukar få komplimanger för mina men fattar inte varför. Älskar fotmassage och målar tånaglar i färgskalor som tilltalar mig.

Har Grekisk fot.

Brydde/Bryr jag mig? Inte nämnvärt när alla har förkärlek för nåt. 

Agerade jag på något speciellt sätt? Ja, jag tog notis och tolkade beteendet som intresse. Helt okej för mig, inga invändningar.
    Gillar killens sätt att vara och är bekant med vanor. Killen nyktrade sen till i  handledningen. 

"Attraction in the air"?
    Tack för en spännande beskrivning, jag kan nästan föreställa mig vad handläggaren kände Glad 

Vanan inne låter ju onekligen spännande, vilka fler situationer har det hänt?

Ger det dig inte en känsla av makt när du ser vilken effekt du har på oss män? Något du använder för fånga killars intresse?

Vad är det för färgskalor som tilltalar dig?
  • Anonym (Fötter)
    Anonym (terapia alternativa) skrev 2022-07-06 16:23:43 följande:

Hej alla fotälskare Tungan ute
    Ikväll ska jag på utomhuskonsert. Tillräckligt varmt för öppna sandaletter med pärlor på... pärlemorlack matchar. Rapporterar till er hur det går! Kyss

Woohoo, hoppas att det är en grym konsert! Tack, väntar med spänning på återrapportering och kanske någon bild Cool
    Anonym (Fötter) skrev 2022-07-06 16:36:55 följande:
    Tack för en spännande beskrivning, jag kan nästan föreställa mig vad handläggaren kände Glad 

Vanan inne låter ju onekligen spännande, vilka fler situationer har det hänt?

Ger det dig inte en känsla av makt när du ser vilken effekt du har på oss män? Något du använder för fånga killars intresse?

Vad är det för färgskalor som tilltalar dig?
    Tack själv för att du belyser ämnet! ;)

Situationer när det händer män med sin blick söker mina fötter?
    På internat. Under en sommarkurs där vi i meditation gick barfota satte sig en manlig kursdeltagare intill mig och spanade ihärdigt in mina nakna fötter. Ja killen ville sova i mitt rum och byta kontaktuppgifter. 
    I city, på caféer mm.

Ger det mig en känsla av makt när jag ser effekten på män?
    Har faktiskt aldrig tänkt i termer av makt. Möjligen helhet. Gällande terapeuten var han själv i maktposition i så fall. I position av sin yrkesroll.

Något jag använder för att fånga killars intresse?
    Nja, använder inte målade tånaglar eller nygjord pedikyr till fånga killars intresse. Sådant gör jag mest för mitt eget välmåendes skull :) Om sen killar uppskattar så är det mest en rolig bonus.

Vad är det för färgskalor som tilltalar mig?
    Pärlemor till vardags. Rött-, rosa-  eller brunt lack till helgen;)

• Anonym (Fötter)
    Anonym (terapia alternativa) skrev 2022-07-08 01:06:44 följande:
    Gällande terapeuten var han själv i maktposition i så fall. I position av sin yrkesroll.
    Vilken terapeut? Tror inte att du har berättat. Du får berätta om så många situationer du vill :)

Hur gick det på konserten?
  • Pussan
    Anonym (röda naglar) skrev 2022-07-04 12:43:45 följande:

Jag har faktiskt inget emot om någon tittar, tycker jag har fina sommarfötter.

Om någon får en kick av det så väl bekomme, så länge de inte sätter sig och runkar vid cafébordet bredvid. 

Men det vore väl extremt coolt? Flört
  • Pussan

Jodå, det märker jag ibland. Jag är barfota så länga det bara går, typ april-oktober och försöker ha välskötta fötter och snyggt målade naglar och visst märker jag att många uppskattar det även om jag bara har flip-flops men så klart ännu mera om jag har high heels

Anonym (Fötter) skrev 2022-07-08 18:40:56 följande:
    Vilken terapeut? Tror inte att du har berättat. Du får berätta om så många situationer du vill :)

Hur gick det på konserten?
    ... När kvällen kom föll valet på ett par vita Adidas sneakers... Svensk sommar tillät inga öppna sandaletter. Obestämd Konserten blev lyckad oavsett :)
    Back to topic. Ja det händer verkligen män spanar in fötter på oss tjejer men såklart är ögon, leende och kroppsspråk hos oss precis så viktiga! 

I kurssammanhang sommartid är vanligast män med fäbless för nakna fötter sneglar på dem fast den kan uppstå i ex vis apotekskön... Och ja, givetvis sker spaningar professionellt hos doktorn eller varför inte hos terapeuten med en öppning för en mer konkret sittning. 

En fråga till dig. Hur går fantasierna hos mannen som kollar in våra avklädda fötter i high heels öppna sandaletter eller i fotriktiga sandaler?? Vore intressant att veta. To the next step? Flört

Svar på tråden Kvinnor: Märker ni att män tittar på era fötter?