• Sandralinnea123

IVF efter sommaren 2022

streli­tzia - ja man kan ju hoppas att illamåendet lägger sig tillslut men det är ju för en bra grej 🙈 
    Åh va spännande! GRATTIS !❤️ 
    hör man hjärtat också eller bara ser att det slår? 

Lama21 - nyfiken hur kommer de sig att du har ett ultraljud igen? Har du bett om ett extra? 😊
  • Sandralinnea123
    Anonym (Dags)
    Grattis till positivt!! Håller tummarna för er! 
    Har inte koll på de där med temperaturer har inte ens kollat min haha 🙈 

Jag tog ett nytt test orolig som man är i fredags och då hade veckoindikatorn ändrat sig från 1-2 veckor till 2-3 veckor så de kändes ju bra 🙈 inte mått så illa igår eller idag än så man blir ju orolig 🙈 gud vad man ska oroa sig hela tiden 😅
  • Sandralinnea123
    Anonym (Dags) skrev 2023-05-02 17:28:59 följande:

Idag har tempen sjunkit något och plusset är aningen svagare. Är lite orolig :(

Kan ju bara vara att kisset inte var så koncentrerat för bli starkare, kan säga mina plus tog tid innan dom blev starkare... 
  • Sandralinnea123

Jag blev själv super orolig nu, var på toa nyss och fick lite blod på pappret, inte kommit något mer men så rädd nu, ska ju på inskrivning hos barnmorskan idag men så nervös..😔

• Sandralinnea123
    streli­tzia - 
    Ja det var färskt, har kommit lite 2 gånger idag med kanske 3 timmar imellan, pratade med min syster som lugnade mig lite att de är vanligt,

Ja jag har ju ont fast har haft det sen jag plussade och de kommer och går heter tror jag har ligamentsmärtor eller växtvärk i livmodern🙈
    Men känner mig så orolig 

Anonym (Dags) -
    Jag är ju i v.6 går in i v.7 på fredag, nej den 22 maj ska vi på ultraljud och se hjärtat, men har ju fortfarande väldigt ömma bröst och illamående 🙈

Åh va kul! Hoppas det går fortsatt bra för er 😍
  • Sandralinnea123
    Anonym (Dags)
    Det ser ju absolut positivt ut, Grattis ! ❤️

Jag var ju hos barnmorskan igår som sa att de är vanligt med blödningar under graviditeten då man har så synliga blodkärl.. 
    Men är fortfarande orolig haha, då jag märkte i morse att jag har bruna flytningar när jag torkade mig, men har ju fortfarande väldigt ömma bröst och lite illamående nu på morgonen, men blir ju så orolig haha 🙈
  • Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-06 21:21:53 följande:
    HjärtaTack {#emotions_dlg.flower}

så skönt att det försvann Demon
    Ja hoppas man slipper oroa sig för det igen🙈
  • Sandralinnea123
    MeIMyself skrev 2023-05-08 07:56:42 följande:
    ojj ser att det blivit en djävul det var absolut inte meningen det skulle vara en annan emoji från telefonen Skäms sorry Hjärta
    Haha det är lugnt 😊 hur går det för dig?🥰

Jag fick en blödning igår igen på samma sett som första gången och nu borta med lite bruna flytningar, undra vad de är som gör så de blir så hmm
Svar på tråden IVF efter sommaren 2022