• Anonym (Hur ser ni på det)

Definiera otrohet

Vad är otrohet för dig? 
    Är det bara att vara fysisk med någon annan eller även när man chattar, har onlinesex mm med någon annan? Vad anser ni?

• Svar på tråden Definiera otrohet
  • Robert 832
    Anonym (Hur ser ni på det) skrev 2022-07-10 14:10:10 följande:
    Är inte det lite väl hårt?
    Nej. Alternativet är att leva med någon som kommer vara otrogen för att den personen inte definierar det så. 
    Robert 832 skrev 2022-07-10 14:17:53 följande:
    Nej. Alternativet är att leva med någon som kommer vara otrogen för att den personen inte definierar det så. 
    Förstår hur du tänker. 
  • Anonym (S)
    Anonym (Hur ser ni på det) skrev 2022-07-10 14:10:10 följande:
    Är inte det lite väl hårt?
    Hur skulle man annars göra, menar du? 
  • Anonym (Bajssambo)
    Anonym (Hur ser ni på det) skrev 2022-07-10 12:50:36 följande:

Har någon av er råkat ut för det? Hur hanterade ni det? Och hur fick ni reda på det?

Mitt ex knullade med sin kollega.

Hennes man satt hemma med barnen, jag gjorde mitt och exet och kollegan knullade.

Jag fick reda på det då hans mobil plötsligt lyste upp och hennes kärleksmeddelande var fritt fram att läsa.

Jag packade och flyttade ut inom en månad, flickungen i fråga flyttade in samma vecka och övertog min plats.
    Anonym (Bajssambo) skrev 2022-07-10 14:59:24 följande:
    Mitt ex knullade med sin kollega.

Hennes man satt hemma med barnen, jag gjorde mitt och exet och kollegan knullade.

Jag fick reda på det då hans mobil plötsligt lyste upp och hennes kärleksmeddelande var fritt fram att läsa.

Jag packade och flyttade ut inom en månad, flickungen i fråga flyttade in samma vecka och övertog min plats.
    Oj! Heder till dig. 
  • Anonym (Man)

Otrohet för mig är när min sambo kysser, hånglar, har sex med en annan person utan att berätta för mig. Att hon har sex, kysser eller hånglar har hon mitt medgivande till bara hon berättar innan. Det är när hon inte berättar utan undanhåller sånt som jag ser det som otrohet. 

• Anonym (Bajssambo)
    Anonym (Hur ser ni på det) skrev 2022-07-10 15:58:12 följande:
    Oj! Heder till dig. 
    Tack!

Utöver det så har jag det så mycket bättre idag, utan honom.
    Jag har ett bättre boende och bättre ekonomi, och jag trivs utomordentligt. Så eg kanske jag skulle tacka dem?
    Anonym (Bajssambo) skrev 2022-07-10 17:01:07 följande:
    Tack!

Utöver det så har jag det så mycket bättre idag, utan honom.
    Jag har ett bättre boende och bättre ekonomi, och jag trivs utomordentligt. Så eg kanske jag skulle tacka dem?
    Haha kanske det! Han kanske redan ser det och fått sin näsbränna.

Anonym(man)
    Så då tillåter du din kvinna att vara med andra? Varför? Och gör du lika?

• Anonym (Blomman)
    Anonym (Man) skrev 2022-07-10 17:00:37 följande:

Otrohet för mig är när min sambo kysser, hånglar, har sex med en annan person utan att berätta för mig. Att hon har sex, kysser eller hånglar har hon mitt medgivande till bara hon berättar innan. Det är när hon inte berättar utan undanhåller sånt som jag ser det som otrohet. 

Toffel?
Svar på tråden Definiera otrohet