Inlägg från: Glinda från Oz |Visa alla inlägg
  • Glinda från Oz

Min partner åkte på semester 1 dag efter att vi fått veta att fostret var dött...

Vad finns det som tyder på att du måste åka till sjukhus? Är det något vårdpersonalen sa? För ett så tidigt missfall klarar de flesta utan problem. Har du underliggande sjukdomar är det förstås en annan sak. 

Ville du att han skulle stanna måste du säga det, han kan inte läsa tankar. 

• Glinda från Oz
    Anonym (Missfallnr2) skrev 2022-07-15 12:57:22 följande:

Kanske har ni rätt. Jag blev bara så ställd och är nog lite konflikträdd då det har hänt att det tagit slut när jag tagit upp tidigare behov då han inte verkar kunna förstå mig. 

Känner mig bara sårad på något konstigt sätt. Jag har ju sagt att jag är orolig för hur det ska kännas och bli. 

Trodde att det fanns de som fick jätteont och blödde mycket mm, men kanske är det överdrivet och att jag bara är överdrivet orolig. 

Tack för alla svar, ska försöka hantera det med mig själv och förlåta honom.

Varför vill du ha barn med en sådan person? Eftersom det är ditt andra missfall utgår jag från att det var planerat. Har han redan nu hotat med att sticka så får du räkna med att bli ensamstående, det hoppas jag verkligen att du planerat för. Vill du skaffa barn själv är insemination bättre så du slipper eventuellt strul med vårdnad, umgängesrätt mm 
Svar på tråden Min partner åkte på semester 1 dag efter att vi fått veta att fostret var dött...