Nu gör jag ett inlägg och försöker svara på frågorna.
Både hon och vi är från mellanöstern.
Hon lever på min bror och barnbidraget. Ärligt talat så tror jag att dom skaffade barn just för att få bidrag eftersom min bror har varit arbetslös mesta tiden.
Alltså i mina ögon så tycker jag faktiskt att hon utnyttjar honom, dom har skulder upp över öronen och det började när hon kom hit och dom blir ju inte mindre med tiden.
Hon är beroende som fan av honom, alltså hon rör sig inte ur fläcken. Det stör mig för att hon har sagt öppet att hon tänker inte göra något, att det är tråkigt här och att hon vill flytta från denna staden och köpa ett hus NÄR DOM REDAN BOR I ETT HUS HELT JÄVLA GRATIS sedan dag ett. Och hon, människan har mage att kläcka ur sig "ni har inte gjort något för mig". Jag bryr mig inte ett piss om henne, hon får väl göra det hon känner är bäst för sig själv.
Men hon har ett barn att tänka på, stackarn klättrar ju för fan på väggarna där hemma. Jag ville lära henne att åka buss så att hon kan gå och handla själv, eller bara gå ut på stan eller något eller typ hälsa på oss men nej "bussar är äckligt och smutsigt".
Jag frågade barnet jag bara ****vill du följa med ut, "Jaaaa" skrek hen av glädje, jag bara men **** ge mig en puss då så går vi ut, hen pussade sönder mitt ansikte. Det gjorde fan ont, och jag VET att svägerskan vägrar gå ut med barnet och det är fan inte okej :( Därför tycker jag att dagis vore ju perfekt när hon ändå vägrar ta hand om barnet på ett hälsosamt sätt. Så Jo jag känner att jag måste "lägga mig i". Mvh