• Anonym (Verklighetstrogen dildo)

Skulle du som kvinna kunna bli intresserad av en manlig sexdocka?

Eller är det endast ett manligt fenomen att lockas av sådana och t o m kunna tänka sig att ersätta dem med levande kvinnor?

Numera finns det även otroligt många manliga dockor på marknaden, fast de kanske mest tillverkas för gaykillar? Ändå borde det väl finnas en och annan kvinna som är nyfiken åtminstone i fantasin???
    Har dock lite svårt att se en kvinna släpa hem en 70 kilos docka och klä på och klä av och prata med som en partner och sen suga av  i soffan.

• Svar på tråden Skulle du som kvinna kunna bli intresserad av en manlig sexdocka?
  • Anonym (Linn)

Aldrig i livet.
    Något mer skrämmande kan jag inte tänka mig.
    Att andra har dockor stör mig inte men det är helt uteslutet för min del.

• Guldnovan

Å vad jag skrattade åt sista meningen, försöker se mig själv på knä sugandes en manlig docka.
    Fick mig att fundera...jag gillar att suga kuk men suger inte dildon jag har hemma. Men att använda den i mig går bra.  Jag förstår varför men har aldrig tänkt på det. Jag tror ju inte nån man slickar en fleshlight heller även om han gillar att slicka en kvinna. 
    Nej jag behöver ingen hel docka, det räcker med en dildo. Jag undrar hur vanligt det är att kvinnor har en hel docka? 
    Kan inte sluta skrattaSkrattande

• Anonym (V)
    Anonym (Verklighetstrogen dildo) skrev 2022-07-23 22:32:46 följande:

Har dock lite svårt att se en kvinna släpa hem en 70 kilos docka och klä på och klä av och prata med som en partner och sen suga av  i soffan.

Suga av?? Nej, ska det vara en docka får det åtminstone vara en som kan slicka som en gud! 
    Guldnovan skrev 2022-07-23 22:59:51 följande:

Å vad jag skrattade åt sista meningen, försöker se mig själv på knä sugandes en manlig docka.
    Fick mig att fundera...jag gillar att suga kuk men suger inte dildon jag har hemma. Men att använda den i mig går bra.  Jag förstår varför men har aldrig tänkt på det. Jag tror ju inte nån man slickar en fleshlight heller även om han gillar att slicka en kvinna. 
    Nej jag behöver ingen hel docka, det räcker med en dildo. Jag undrar hur vanligt det är att kvinnor har en hel docka? 
    Kan inte sluta skrattaSkrattande

Ja visst vore det något haha..

Googla Realdolls Male...de finns otroligt många och trovärdiga som bara den.
    Blir lite nyfiken faktiskt fast det är riktigt sjukt hur världen utvecklats. Vi kommer bara längre och längre från mänsklig samvaro intimitet...

Tror du inte män slickar fleshlights? Det skulle inte förvåna mig...särskilt när de själv kommitDemon
    Anonym (Linn) skrev 2022-07-23 22:40:20 följande:

Aldrig i livet.
    Något mer skrämmande kan jag inte tänka mig.
    Att andra har dockor stör mig inte men det är helt uteslutet för min del.

Håller med att det är skrämmande. Tänk att komma hem så sitter det ett dött ting i soffan...jag skulle börjat skrika och tro jag var i nån skräckfilm. Men tycker ändock att det finns något spännande med det.
  • StudierKemi

Klart jag skulle kunna ha en sex-docka som ser ut som en attraktiv man. Att känna attraktion är ganska sällsynt... Det gör man väl till bara 5% av männen, ungefär? (Många låter sig förfalla, eller har inte tur med generna m.m.) Och de få män man kan känna lust till, brukar givetvis alltid vara tagna eller vara polyamorösa. Då har iallafall jag hellre sex med en snygg docka, än med en man jag inte känner t.ex. attraktion för...

• Mimosa86

Nej usch... kan inte tänka mig något läskigare än att ha dockor hemma som ser ut som människor. Tänk att vakna upp bredvid en sådan mitt i natten... huhhh -ryser-.

och varför skulle man kommunicera med en docka? Då är det ju mer givande att snacka med sin pelargon- den lever iallafall

• Anonym (Nope)

Nej, räcker gott och väl med en dildo.
    Förstår inte vad jag skulle med en docka till, det man saknar är ju att kyssas, att någon tar på mig, bli slickad osv detta är inget en docka kan.

Hade inte varit intresserad av en robot heller, vill ju bli vald och känna mig attraktiv av den jag har sex med.

StudierKemi skrev 2022-07-23 23:11:19 följande:

Klart jag skulle kunna ha en sex-docka som ser ut som en attraktiv man. Att känna attraktion är ganska sällsynt... Det gör man väl till bara 5% av männen, ungefär? (Många låter sig förfalla, eller har inte tur med generna m.m.) Och de få män man kan känna lust till, brukar givetvis alltid vara tagna eller vara polyamorösa. Då har iallafall jag hellre sex med en snygg docka, än med en man jag inte känner t.ex. attraktion för...

Kan förstå resonemanget men hade du kunnat känna dig bekväm med att ha en sådan docka i garderoben eller öppet och kunnat stå för det inför andra? Det är än så länge ganska skamfilat och ytterst ovanligt i de flesta kretsar tror jag. Jag skulle nog vilja testa för herregud så snygga de är många av dem...googlade nyss och blev riktigt frestad.
Svar på tråden Skulle du som kvinna kunna bli intresserad av en manlig sexdocka?