Jag behöver hjälp att rädda mina kläder! Har alltid svettats överdrivet mycket. Tidigare har det inte varit ett stort problem, jag hittade en deodorant som hjälpte och efter att ha gått ner 20 kg svettas jag lite mindre. Fortfarande onormalt mycket, men att byta tröja ofta och tvätta 1 gång i veckan verkade tillräckligt för att hålla kläderna rena. För två månader sen började jag dock få svettfläckar som inte försvinner efter tvätten. När det blev värre köpte jag vanish och det fungerade inte, däremot fick vissa plagg vita korn i fläckarna. Då tänkte jag att det kanske var deodorant, så jag har provat massa nya deodoranter och köpte tabort spray. Men problemet är kvar och blir bara värre! Jag har hittat bortglömda tröjor i garderoben som jag använt och efter 1 dag finns där en enorm fläck som jag inte blir av med. Jag vågar inte använda resten av mina kläder, så jag har mest suttit hemma i sommar och varvat mellan mina redan fläckiga tröjor. Nu har jag beställt några nya svarta tröjor bara för att ha något rent till när semestern är över. Men jag kan inte köpa nya tröjor varje vecka, finns det något jag kan göra för att rädda mina kläder? Absolut Torr vågar jag inte använda för jag har eksem