Bi?
Anonym (=)) skrev 2022-07-27 09:24:49 följande:
Tack för båda svaren!!
Kanske är lesbisk, så klart att om en snygg tjej visade intresse så skulle jag inte tacka nej! Men vill ju inte vara otrogen dock.
Vad modigt att berätta för sin man om sin läggning. Jag vet inte hur min kille skulle reagera, tror inte han skulle ta det så bra. skönt skriva av sig här och höra att fler känner samma!
tankar på andra får man ju ha i ett förhållande! det har säkert min kille också. Vi har varit tillsammansi 4 år nu, så ä väl naturligt man börjar tröttna lite
Är man som jag straight attraheras man inte alls av det egna könet medan jag tänker att man inte alls attraheras av det motsatta könet om man är gay. Som jag förstår det kan du ändå attraheras av bägge könen.
Det viktigaste är dock inte hur du definierar din läggning utan huruvida du är lycklig i ditt förhållande. Känner du att du mått bättre av att bryta upp och utforska sex med andra tjejer är det självklart det du ska göra. Annars kan du alltid prata om det här med din kille och se hur han ställer sig till en mer öppen relation.