• Sollu

Mörkrädd efter otroligt. Ångest över.

Hej
    Har en sambo som jag älskar mycket. Hon gör allt för mig, men hon är fruktansvärt dåligt när vi har sex. Hon kan klara livet utan sex , men inte jag. 2018 började jag dejta och hade sex med olik. Man kan säga att jag är nästan oberoende av sex med andra kvinnor mest med par. Nu har jag fruktansvärt ångest o vill bara berätta till min fin sambo men, hon är mycket känslig. vad ska jag göra? Svårt äta, orkar inte jobba. kan inte ta hand om mig. jag kommer dö av ångest. Behöver tips o råd. Jag vet att jag är respektlös och elak mot henne men ja. bara behöver hjälp.
    tack för hand

• Svar på tråden Mörkrädd efter otroligt. Ångest över.
  • Sollu
    Anonym (Mia) skrev 2022-08-06 09:29:34 följande:

Jag äe ledsen men jag förstår inte riktigt vad du skriver. Menar du att du har varit otrogen med en massa kvinnor sedan 2018? Eller att du skäms för att du har haft en massa kvinnor tidigare i ditt liv?

Förlåt mobilen som skriver fel ibland.
    ja jag var otrogen från 2018 tills nu. men nu orkar inte hålla hemligt för sambon. Ångest gå över.
  • Sollu

Jag försökte trycka ner min missbruk. börja studera o klar med studenten. bli anställd. Jag klarar några månader utan att träffa andra. sen börja jobba extra , och bli mycket upptagen. När vi fick så sot tjej blir vi så glada men min tjejs sex nästan dör. Nu har jag inte träffa nästan 6 månader men missbruket inte försvinner. Nu ångesten förstört min hjärna. Om jag berätta jag vet inte hur hon reagerar, även jag är rädd att hon ska inte gör så illa mot mej eftersom hon är så känsligt. I maj kom min tjej till våran säng och hade den bästa sex i mitt liv. Förre den kvällen hittade min tjej min och minlärares kort/foto. Jag svimmar men neka att jag inte hade sex med läraren. Min tjej sa att hon har dålig sexlust därför att jag är otrogen men jag bara neka. tyvärr ångesten blir bara mer mer och mer. 2 frågor. 

1, tror ni att förhållandet kommer funka om jag berätta?

2, Hur ska jag få hjälp för att tar bort mitt missbruk.

3, Kan ångesten döda mig om jag vänta lite?

• Sollu

Stor tack med den bästa rådet.

Jag ska kontakta 1177 så fort som möjlighet och försöka berätta min dumheter till min tjej. kommer uppdatera.

Svar på tråden Mörkrädd efter otroligt. Ångest över.