BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Vad skulle ni säga är bäst. sex varannan eller varje dag? Ett dilemma för oss..
Iom att vi inte vet när min ägglossning är (valt att inte testa mig och stressa upp mig med sånt) så har vi kört varje dag i 4 dagar nu. Om min cykel är 28 dagar så ska jag få ägglossning idag, tyvärr är vi borta då. Så får hoppas att ägglossningen är sen eller tidig eller att några simmare är kvar och hälsar på ägget haha. Vi ska försöka få till det imorgon och varje dag några dagar framåt med (ifall det är en sen ägglossning).
Så varje dag några dagar innan och efter ?Förväntad? ägglossning men tyvärr ett uppehåll på kanske 55 h just runt förväntad ägglossning?
@jojjans
när var det du började med dina test? Jag började CD7 och stegring kom på kvällen CD11
@klara1997
Jag tog 35000IE (Se till att ha ätit precis innan) jag blev illamående. Men hjälpte att röra på sig. Hade då inte ätit så mkt innan så inte jättekonstigt.
Återstår nu att se hur det går. Har sannolikt ägglossning idag då jag fått stegring på CB digital plus att tempen dippat imorse så förväntar mig att den ökar till imorgon om ägglossning skett. :)
Så nu börjar den långa oändliga väntan
Fick till det idag ändå! Så 5e dagen i rad, ska försöka få till det de tre kommande dagarna också för att öka chanserna ifall ägglossningen är sen/tidig.
Är det någon här som inte blivit gravida efter att ha legat vid ägglossning där det inte berott på något medicinskt fel? har hört att spermier kan komma till fel äggledare än där ägget lossar osv. Är det vanligt? Vad avgör vilken äggledare de väljer?
känns som att om man har fått till det varje dag flera dagar innan och efter ägglossning och inte blir gravid så är ju något fel. men Det kanske inte är så? Kanske finns fler faktorer att tänka på, eller?
Fick till det idag ändå! Så 5e dagen i rad, ska försöka få till det de tre kommande dagarna också för att öka chanserna ifall ägglossningen är sen/tidig.
Är det någon här som inte blivit gravida efter att ha legat vid ägglossning där det inte berott på något medicinskt fel? har hört att spermier kan komma till fel äggledare än där ägget lossar osv. Är det vanligt? Vad avgör vilken äggledare de väljer?
känns som att om man har fått till det varje dag flera dagar innan och efter ägglossning och inte blir gravid så är ju något fel. men Det kanske inte är så? Kanske finns fler faktorer att tänka på, eller?
katch91 tack för tips, ska ta idag då 
blinkande gubbe på ägglossningstestet för 4 dagen nu
spännande lycka till 
jag hor nog ägglossning på mån