BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Jojjans
skickar styrkekramar till dig, kan inte ens tänka mig hur det är att förlora ett barn.
jag har fått missfall i vecka 10, 7 och i vecka 6 ca fruktansvärt redan då
Ta hand om dig 
Jojjans
skickar styrkekramar till dig, kan inte ens tänka mig hur det är att förlora ett barn.
jag har fått missfall i vecka 10, 7 och i vecka 6 ca fruktansvärt redan då
Ta hand om dig // 
ja det är såklart vidrigt. Har haft mf v 16 och v 6, sen fått min son (i vecka 34) och sen mf/förlust i vecka 21 och nu mf i vecka 5. Man tycker ju att det borde få vara nån måtta på eländet men jag vågar inte längre tänka Det kan inte bli värre än såhär - för det kan alltid bli värre?
jag hoppas jag blir gravid snabbt igen och att det vill stanna 
ja det är såklart vidrigt. Har haft mf v 16 och v 6, sen fått min son (i vecka 34) och sen mf/förlust i vecka 21 och nu mf i vecka 5. Man tycker ju att det borde få vara nån måtta på eländet men jag vågar inte längre tänka Det kan inte bli värre än såhär - för det kan alltid bli värre?
jag hoppas jag blir gravid snabbt igen och att det vill stanna 
Fick min mens i söndags, typ exakt en månad efter att jag slutade med piller. Hade mens i tre dagar, vilket är vanligt när jag har bortfallsblödning. Tredje dagen var det bara lite brunt. Så igår var det ingen mens alls. Men nu idag eftermiddag fick jag klarröd lätt mens igen.
Någon som varit med om det? De gångerna jag pausat med piller tidigare har detta aldrig hänt, gissar på att det är kopplat till hormoner.
Fick min mens i söndags, typ exakt en månad efter att jag slutade med piller. Hade mens i tre dagar, vilket är vanligt när jag har bortfallsblödning. Tredje dagen var det bara lite brunt. Så igår var det ingen mens alls. Men nu idag eftermiddag fick jag klarröd lätt mens igen.
Någon som varit med om det? De gångerna jag pausat med piller tidigare har detta aldrig hänt, gissar på att det är kopplat till hormoner.
Nu när min senaste/nuvarande mens var väldigt konstig så fick lite panik.
Började läsa om klimakteriet så köpte ett test som läser av hormonerna typ som ett gravidtest fast för fertilitet
Det visar inte på att jag kommit in i klimakteriet iaf så nu har jag släppt det som oro iaf
vet ju att min ålder snart 41 inte är på min sida men fick missfall i April så då funkar det att bli gravid igen hoppas jag.
ville bara skriva av mig
vore så mysigt att få en liten familjemedlem till bara att hoppas på att det blir så i framtiden iaf
skickar en lyckospark till alla som kämpar 
Hoppar in jag med!
Har två barn sedan innan 9 och 12år och en bonusdotter på 12 också. Gifte mig i juni med min man och vi har inga gemensamma barn. Var ingen självklarhet om vi skulle skaffa något gemensamt barn då mannen är 12 år äldre än mig. Men jag är 30 och han 42, så i vi är ?unga? än ; )
Vi började Försöka i Juli med fertilt fönster 9-13/7 mitt i semestern med alla kidsen i en stuga med våningssängar på 15kvm?. Inte det lättaste hahaha
Men gravid blev jag, testade positivt ÄL+8-9 och Positivt på BIM. Men BIM+2 började jag blöda och är nu på cykeldag 5 och blöder nästan ingenting snart. Precis som en vanlig mens. Så någongång i nästa vecka räknar jag med halkigt papper igen vid toabesöken. Brukar ha ca 2-3 torra dagar innan mitt fertila sekret börjar komma och varar i typ 5 dagar.
Så tack och lov kommer vi vara barnlediga under i stort sett hela mitt fertila fönster :)
Så från att ha varit otroligt ledsna över missfallet (vi hade nästintill redan köpt barnvagnen haha) så är vi nu jävligt pepp på ett nytt försök nästa vecka!
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
16/9 Cocachins
13/9 klara1997
10/9 Katch91
Hoppar in jag med!
Har två barn sedan innan 9 och 12år och en bonusdotter på 12 också. Gifte mig i juni med min man och vi har inga gemensamma barn. Var ingen självklarhet om vi skulle skaffa något gemensamt barn då mannen är 12 år äldre än mig. Men jag är 30 och han 42, så i vi är ?unga? än ; )
Vi började Försöka i Juli med fertilt fönster 9-13/7 mitt i semestern med alla kidsen i en stuga med våningssängar på 15kvm?. Inte det lättaste hahaha
Men gravid blev jag, testade positivt ÄL+8-9 och Positivt på BIM. Men BIM+2 började jag blöda och är nu på cykeldag 5 och blöder nästan ingenting snart. Precis som en vanlig mens. Så någongång i nästa vecka räknar jag med halkigt papper igen vid toabesöken. Brukar ha ca 2-3 torra dagar innan mitt fertila sekret börjar komma och varar i typ 5 dagar.
Så tack och lov kommer vi vara barnlediga under i stort sett hela mitt fertila fönster :)
Så från att ha varit otroligt ledsna över missfallet (vi hade nästintill redan köpt barnvagnen haha) så är vi nu jävligt pepp på ett nytt försök nästa vecka!
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
16/9 Cocachins
13/9 klara1997
10/9 Katch91
Hoppar in jag med!
1/9 Etaj
3/9 Barbrastreisand
4/9 Muurrreeee
5/9 Pörny
7/9 Jojjans
9/9 sofieodq
13/9 A13xandra13
13/9 ettanvandarnamn123
14/9 Maymom
14/9 Roxwell
16/9 Cocachins
13/9 klara1997
10/9 Katch91
då är vi på precis samma typ av cykel. Även jag fick ett tidigt missfall i början av aug och gissar på äl någon gång mellan 25-27 aug.