BIM sept -22
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Startar en septembertråd redan nu.
försöker få till ett tredje barn. 3:e försöket nu.
BIM lista
Pörny 5/9
Hej! Hoppar in här med BIM 13/9 :)
Alltså bim -6, är det vanligt med symptom såhär tidigt?
Blankt test. Babyplan verkar inte vara helt släta. Verkar ha nån liten nivåskillnad precis där test-strecket skall vara så det är nog endast en skugga som dyker upp :(
Så än visar det inget.
Blankt test. Babyplan verkar inte vara helt släta. Verkar ha nån liten nivåskillnad precis där test-strecket skall vara så det är nog endast en skugga som dyker upp :(
Så än visar det inget.
å nej, så himla tråkigt! Hoppet är ju inte helt ute men känns ju såklart nedslående. håller tummarna att det vänder!
Hej! Hoppar in här med BIM 13/9 :)
Alltså bim -6, är det vanligt med symptom såhär tidigt?
välkommen! när symptom är rimligt beror ju helt på när du hade äl. Ägget gäster 6-12 dagar efter äl och därefter kommer symptomen. Vet du när du hade äl?
Äl+9 och fortsatt negativt testa-tidigt. Hade så gärna hoppats att det tog sig denna gång. Även om det fortfarande är tidigt är hoppet något borta.
Äl+9 och fortsatt negativt testa-tidigt. Hade så gärna hoppats att det tog sig denna gång. Även om det fortfarande är tidigt är hoppet något borta.
åå förstår att det känns deppigt, men +9 är fortfarande tidigt! Det kan vända
välkommen! när symptom är rimligt beror ju helt på när du hade äl. Ägget gäster 6-12 dagar efter äl och därefter kommer symptomen. Vet du när du hade äl?
Äl+8 (BIM-4 men förmodligen mer BIM-5 då äl var drygt ett dygn sen) och kroppen fortsätter att "spöka". Tredje dagen med "mensvärk" och imorse luktade kaffet äckligt. Kroppen är nog lite "konstig" för att jag har världens förkylning men det är verkligen svårt att inte se varje liten förändring som ett tecken. Då jag har haft feber har jag inte tempat som vanligt och jag är rädd för att börja igen nu när febern är över.
Är det någon som upplever tidiga symptom?