• parnordqvist

    50-åriga oskulder

    Finns det ingen här som är runt 50 och som har oskulden kvar, eller är det bara jag som har det så? Om det finns någon så kan ni väl höra av er och berätta hur ni tänker och mår. Även kvinnliga oskulder får så klart skriva.

  • Svar på tråden 50-åriga oskulder
  • parnordqvist

    Måste fråga först vem jag har äran att prata med? Är du psykolog?
    Jag har en udda historia, och är i dag kluven i frågan om förhållanden. Jag skulle vilja bli av med oskulden, men skulle gripas av panik om det blev verklighet. Jag har stark social ångest. Har aldrig sett en naken kvinna IRL, bara på de "förbjudna" sidorna på internet. Jag har aldrig raggat på krogen, den miljön har jag varit för skygg för.

    Jag var alltid hemma som ung, kände aldrig dragning till danshak eller pubar. Kände aldrig lust att dricka alkohol heller. Det är samma sak fortfarande. Jag finns på kontaktappar och porrsidor, men inget mer. Jag skickar likes till tjejer i 25-35-årsåldern men jag är ju så klart för gammal. Jag är medveten om det.
     
    Är arbetslös sedan ett och ett halvt år. Anställningar är också ett område som ger mig mycket ångest. Krav och förväntningar ska uppfyllas. Funderar på att sjukpensionera mig helt. Har halv sjukpension sedan 2006.

  • SaraL77

    Så samhället ska alltså gå in och betala för ditt uppehälle för att anställningar ger dig ångest..? Ledsen, men kvinnor blir normalt sett inte kåta av parasiter.

  • Anonym (Fundersam)
    SaraL77 skrev 2022-09-22 13:21:17 följande:

    Så samhället ska alltså gå in och betala för ditt uppehälle för att anställningar ger dig ångest..? Ledsen, men kvinnor blir normalt sett inte kåta av parasiter.


    Precis, kvinnor tycker nog det är hetare med tatueringar, muskler och dominans. Gärna i kombination med att mannen har brottslig bakgrund. Så mycket hetare än en arbetslös svensson.

    Inte sant?
  • SaraL77
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-09-22 13:29:19 följande:
    Precis, kvinnor tycker nog det är hetare med tatueringar, muskler och dominans. Gärna i kombination med att mannen har brottslig bakgrund. Så mycket hetare än en arbetslös svensson.

    Inte sant?
    Som om det endast finns de alternativen att välja bland? Vilket extremt puckat inlägg.
  • Anonym (Fundersam)
    SaraL77 skrev 2022-09-22 13:35:08 följande:
    Som om det endast finns de alternativen att välja bland? Vilket extremt puckat inlägg.
    Nej, precis det finns mer att välja på. Ändå väljer ni fel.

    DET är puckat Cool
  • Anonym (Huh?)
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-09-22 13:36:57 följande:
    Nej, precis det finns mer att välja på. Ändå väljer ni fel.

    DET är puckat Cool
    Välja fel för att ts inte fått till det på 50 år. Ligger nog mest hos han själv och inte hos kvinnorna 
  • Anonym (Fundersam)
    Anonym (Huh?) skrev 2022-09-22 13:42:25 följande:
    Välja fel för att ts inte fått till det på 50 år. Ligger nog mest hos han själv och inte hos kvinnorna 
    Precis, det är ju lätt fixat. Bara lite tatueringar, muskler och så deala lite droger så kommer kärringarna som ett brev på posten.
  • Anonym (Huh?)
    Anonym (Fundersam) skrev 2022-09-22 13:56:01 följande:
    Precis, det är ju lätt fixat. Bara lite tatueringar, muskler och så deala lite droger så kommer kärringarna som ett brev på posten.
    Du känns väldigt bitter. Majoriteten av alla kvinnor vill ha normala män
  • SaraL77
    Anonym (Huh?) skrev 2022-09-22 13:58:02 följande:
    Du känns väldigt bitter. Majoriteten av alla kvinnor vill ha normala män
    Nollan står säkert i samma led som den 50åriga oskulden, därav bitterheten.
Svar på tråden 50-åriga oskulder