Inlägg från: Anonym (Oj) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Oj)

Våga raka huvudet? (kvinna)

Är väldigt svag för kvinnor med uppsatt hår. Oavsett hur det är uppsatt faktiskt.
    Hästsvans, flätor eller mer avancerat spelar ingen roll.
    Jag trimmar/rakar huvudet regelbundet och skulle gärna låta min kvinna göra det åt mig. 
    Kanske ligga med huvudet i hennes knä och bli rakad. Vill hon så får hon gärna trimma mig i ansiktet också.
    Som en frivillig fortsättning kan man också intimfrisera varandra .....

• Anonym (Oj)
    Anonym (fråga om hår) skrev 2022-08-17 19:05:22 följande:
    Hur var första gången du rakade det? Gick du från kort till rakad eller långt till rakad?
    Anonym (Oj) skrev 2022-08-17 18:50:45 följande:

Är väldigt svag för kvinnor med uppsatt hår. Oavsett hur det är uppsatt faktiskt.
    Hästsvans, flätor eller mer avancerat spelar ingen roll.
    Jag trimmar/rakar huvudet regelbundet och skulle gärna låta min kvinna göra det åt mig. 
    Kanske ligga med huvudet i hennes knä och bli rakad. Vill hon så får hon gärna trimma mig i ansiktet också.
    Som en frivillig fortsättning kan man också intimfrisera varandra .....

Jag gillar att raka en man, gå igenom kroppen och göra honom helt slät allt utom ögonbryn (bara noppra bort ev unibrow) och fransar. Även att han ger mig det ansvaret/förtroendet att få sköta om detta som det var min egen kropp. 
    Det är både mysigt och upphetsande att ge varandra förtroendet för detta.
    Ljus, ljummet vatten och raklödder med vassa hyvlar ger både förtroende och lust. 
    Har aldrig fått raka en kvinnas huvud men kanske .... kanske kunde ha hjälpt till med det.
    Föredrar ju som sagt längre och uppsatt hår.
    Men har rakat en del annat Cool
  • Anonym (Oj)

Hår har en förmåga att växa ut igen ....

• Anonym (Oj)
    Anonym (Kvinnor hallå?) skrev 2022-08-17 20:08:15 följande:

Varför svarar män? 

Öööhh, för att vi kanske också har en åsikt.
    Stod inget om ett mansförbud någonstans vad jag kunde se.
    Men .... alla män är väl djur som vanligt, hahahaha
  • Anonym (Oj)

Så - en tråd kan inte utvecklas beroende på de olika svar och synpunkter som dyker upp i tråden?

Svar på tråden Våga raka huvudet? (kvinna)