• Anonym (Vet)

Hjälp min man är försvunnen!

Självklart kan de göra något. Har varit med om detta två ggr nu. De kan efterlysa honom. Ett dygn....det stämmer inte! 

• Anonym (Vet)
    Anonym (Vet) skrev 2022-08-18 23:25:35 följande:

Självklart kan de göra något. Har varit med om detta två ggr nu. De kan efterlysa honom. Ett dygn....det stämmer inte! 

De kan även kolla om han använt kontokort. 
  • Anonym (Vet)
    Anonym (Orolig) skrev 2022-08-19 07:14:38 följande:

Ytterligare en natt borta, han tog ut 700kr i tisdags men efter det finns det ingen aktivitet via banken.
    Han är anmäld som försvunnen, men de letar inte aktivt efter honom. Igår var han inte hos sjukvården och inte hos polisen iaf!
    Jag ska ringa polisen idag igen, tack för hjälpen!

Vi har varit med om detta två gånger. Det är hemskt! 
    Vi efterlyste honom även på Facebook, det sas på radion och polisen letade. 
    Hjärta
  • Anonym (Vet)
    Spigger86 skrev 2022-08-19 13:27:34 följande:
    Inte när jag försvann. Mig började de leta efter på direkten.
    Det är den erfarenhet jag har. Omedelbar kartläggning/sök/efterlysning. 
  • Anonym (Vet)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-28 15:58:45 följande:
    Skönt att höra. Tog det lång tid innan han blev funnen? Hoppas han kan få hjälp.
    Varför fiskar du om mer info? Låter ts vara ifred, hon har nog att tampas med. 
  • Anonym (Vet)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-28 18:05:51 följande:
    Oj, bestämmer du det? Visste jag ej.
    Fjanta dig inte. Varför skulle hon berätta något?  Vad blir nästa fråga? 
    Jag har varit med om exakt samma händelse och folk/främlingar ställer så osmakliga frågor att man baxnar. 
  • Anonym (Vet)
    Anonym (Teddy) skrev 2022-08-28 18:36:10 följande:
    Det är ju du som fjantar. Ts skriver i detta forum frivilligt. Folk ställer frågor. Inget konstigt med det och jag undanber mig dina uppläxningar.
    Jag önskar att jag fjantar och har fel. Om du ser det som uppläxning är irrelevant. 
Svar på tråden Hjälp min man är försvunnen!