Inlägg från: Anonym (som man bäddar) |Visa alla inlägg
  • Anonym (som man bäddar)

Blev du som tjej tillsammans med din nuvarande kille genom otrohet?

Anonym (25) skrev 2022-08-23 22:39:06 följande:

Vi träffades och blev kära omedelbart. Han gift. Träffades i smyg i 10 mån. Jag avslutade. Ett år gick och han kontaktar mig och är då skild. Vi levde sedan i 25 år tillsammans, gifta 22. 4 barn. 

Och nu ligger han förmodligen med någon annan bakom din rygg som han gjorde med dig när han var gift med någon annan.... grattis!!!
    Anonym (Bomb) skrev 2022-11-15 17:21:06 följande:

Nu vet jag inte hur detta kommer att sluta men jag tror inte att det blir vi. 
    Jag började på nytt jobb och träffade då min kollega. Vi fattade tycke för varandra direkt vilket kändes tydligt. Efter några månader var det inte hållbart längre då vi märkte att folk börjar titta på oss. Då hade vi fortfarande inte sagt ett ord om attraktionen till varandra. En dag blev vi ensamma en stund (brukar inte vara det då vi är en liten grupp som alltid hänger tätt ihop) och det gick bara en sekund innan han var framme hos mig. Passionerade kyssar och vi formligen klamrade oss fast vid varandra. Sen den dagen vet vi nog inte riktigt hur vi ska göra. Vi har båda "erkänt" hur galna vi är i varandra och sex hade vi samma kväll som vi kysstes första gången. 
    Vi är båda gifta sedan 20 år tillbaka men har verkligen blivit kära upp över öronen. Vi måste ju stå för detta men hur? Vi får se hur det slutar lite längre fram. Vi vet båda hur fel det är mot våra respektive men vi äter nästan upp varandra. 

Haha, du skriver.... "vi måste stå för detta"... för att genast följa upp det med... "Vi får väl se hur det slutar".... 

Vem försöker du lura egentligen? Dig själv? Du vet ju själv att du inte kommer stå för nånting för det enda du bryr dig om om är vad du känner, din partner skiter du fullkomligen i. Vilket härligt sätt att premiera din partner för 20 års relation... knulla en kollega. Verkligen hög klass Cool
    PH76 skrev 2022-12-12 13:57:00 följande:
    Varför är det förmodligen så? Har du någon som statistik att luta dig mot?

Jag var notoriskt otrogen mot tidigare flickvänner men har aldrig någonsin funderat på att vara det mot min fru under våra 17 år tillsammans.
    Absolut, inte bara statistik utan forskning där man sett ganska tydliga mönster i att människor som ljuger under lång tid ofta gör det igen eftersom de vänjer sig vid det.

Det finns såklart undantag till allt men det är som sagt undantag. Det bekräftar ju du själv iom att du skriver att du var otrogen mot alla dina tidigare flickvänner, dvs du har bevisligen varit otrognare oftare än vad du varit trogen och just denna relation är ett undantag.
    Anonym (25) skrev 2022-12-12 18:32:46 följande:
    Du har ju verkligen fullt upp att spy på FL du...patetiskt är det hur du håller på. 
    Inte kan du läsa heller. 
    Ja han knullar en annan och jag med. Vi är nämligen skilda sedan 8 år. 
    Sant, vi ändrar det till han knullade nog andra under era 25 år tillsammans precis som ni gjorde när han var gift... bättre så?
Svar på tråden Blev du som tjej tillsammans med din nuvarande kille genom otrohet?