Inlägg från: Anonym (Något ditåt) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Något ditåt)

Blev du som tjej tillsammans med din nuvarande kille genom otrohet?

Åt det hållet. Min sambo är min tidigare väninnas exman. Hon vänstrade mot honom, det kom fram, de separerade och vi träffades. Vi blev tillsammans innan de var skilda. Hon anklagar mig för att ha sabbat deras äktenskap, för utan mig hade han förlåtit henne hävdar hon.

• Anonym (Något ditåt)

Jag tror inte på det här med rebound att något inte skulle funka bara för att det är tätt efter något annat.

Min nuvarande sambo stack hem till sin bror direkt efter att han lämnat sin ex (hon hade vänstrat) jag skulle kolla hur han mådde och erbjuda mig vara stöd bara som vänner (hon hade massa andra som stöd men tänkte inte han hade det). Sedan rullade det på och bara 2H efter ett jobbigt uppbrott så kom han i mig vilket låter väldigt rebound nästan åt det extrema hållet men trots det så är vi fortfarande ihop.

Var ett par när de skilde sig osv men tar ju lite tid för byråkratin.

Tycker inte heller man skall vara rädd att agera om man gillar någon trots nyseparerad. Inte vänta utan ju snabbare du agerar ju bättre.

Svar på tråden Blev du som tjej tillsammans med din nuvarande kille genom otrohet?