Inlägg från: ViniVici |Visa alla inlägg
  • ViniVici

Hjärntumör

Hej till er alla på familjeliv. 
    Har precis fått besked att jag har hjärntumör i planum sphenoidale och vill gärna komma i kontakt med medlemmar som har drabbats av hjärntumörer. Hur era liv har blivit efter operationen? Om / vilka komplikationer ni har fått och hur ni lever idag ? Jag ska göra en andra MR med kontrast nästa vecka och sen träffa neurokirurg för att prata om operationen dom ska göra i Lund . Tack på förhand för alla svar och tankar 🙏❤️ 

• Svar på tråden Hjärntumör
  • ViniVici
    Anonym (Kram) skrev 2022-09-01 09:39:04 följande:

Hoppas det går bra för dig, massa styrkekramar ❤️

Tack 🙏 ❤️
  • ViniVici

Hej 
    Vilka härliga nyheter angående din vän och såklart dig med . Glad 

Vad dom har sagt är att först efter operationen så kommer dom veta vilken sort tumör exa det är men att dom misstänker att den ska vara godartad. Klart att jag hoppas att den ska vara godartad grad 1 men oavsett så kan det uppstå många komplikationer och dom är jag oxå rädd för . Gråter Jag har min sambo som är heeeelt underbar tillsammans med hennes familj och mina syskon samt närmaste vänner . Så jag har massor med stöd men min rädsla och tankar hur det kommer gå tar oftast över och då är det svårt? 

Så snällt av dig att du ville dela med dig Hjärta jag uppskattar det enormt ! Tack Hjärta

Svar på tråden Hjärntumör