Hur fungera sambolagen??
Hon skall fe dig skriftlig uppsägning, sedan har du 3 månader på dig innan hon kan kontakta kronofogden.
Du behöver komma därifrån. Inneboende, släkting... vad som helst, men kan inte bo kvar hos henne.
Hon skall fe dig skriftlig uppsägning, sedan har du 3 månader på dig innan hon kan kontakta kronofogden.
Du behöver komma därifrån. Inneboende, släkting... vad som helst, men kan inte bo kvar hos henne.
jag har kanske en lägenhet på gång men som sagt det är inte 100% jag får ta den. hon vet min situation och hon har switchat från vecka till vecka att hon förstår mig och sen far hon iväg och pratar med sina vänner/familj och kommer tbx som ett monster. hon vet att de är bostadsbrist och att jag inte har möjlighet att flytta till någon vän/familj, jag vet att det inte är hennes ansvar, men hade hon suttit i denna sits hade jag aldrig slängt ut henne utan någon som helst anledning. jag vet att jag fått tid på mig att lösa problemet och det är jag tacksam för. jag har tackat henne ofantligt många gånger för det. men det har kommit till en punkt då hon inte längre bryr sig. jag vill som sagt inte bo kvar här. jag har inga känslor kvar för henne precis som hon inte har det för mig. men vi är vuxna människor. och hon ser mig hellre ute på gatan än att få lite mer tid för att lösa situationen.