Avfärdar jag dejterna för fort?
jag är 40 år, och har varit med på ett par dejtsidor i drygt ett halvår nu. Dejtat 5-6 pers. Singel i 2 år från ett långvarigt äktenskap.
mitt ex är en jättefin person, ordning, reda och har det som jag, välordnat. Men vi är och ska vara vänner, inte mer.
hursomhelst, efter mina små dejterfarenheter, som jag inte valt att fortsätta, så funderar jag på om jag är för hård? det har alltså bara blivit förstadejter. När jag och min man träffades för 100 år sedan så Var läget liksom helt annorlunda, och vi formade ju varandra mkt. Nu är ju läget annorlunda.
på en dejt satt en person och pratade om sitt ex, och det problematiska i deras barnveckor hela tiden. En annan pratade länge om en psykos han hade haft precis, ngt som inte framkommit på nätet. Inget konstigt i sig, men blev lite mkt helt enkelt.
ngn kände jag bara inte kemi med och en annan började prata om hälsofördelar med hasch, och berättade att han tog sig ett bloss varje arbetskväll. Vill inte döma kring det, men det är inget för mig att släppa in på livet.
jag ser framför mig en glad, levande, sund och balanserad man. är det för mkt begärt? Bor i en stor stad, kanske är jag på fel nätforum? (Tinder och Facebookdejting)
tipsa mig gärna, haha