Anonym (Jag) skrev 2022-09-09 14:14:02 följande:
Tack för att ni hjälper mig se på det utifrån. Han fick mig att känna det som att jag överdriver. Han slickade mig, något jag sagt nej till oräkneliga gånger. När han frågat varför har jag svarat att jag känner mig obekväm med det och att jag inte vill...
Han slickade dig alltså mot din vilja? Jag skulle säga till honom att jag känner mig. Är inte problemet att han gick över din gräns och inte tar ansvar för det just nu. Dvs att han är nonchalant kring hur du känner för det. Säg att det handlade om lakrits. Du vill inte äta lakrits. Han är säker på att du kommer att gilla det. Du säger nej. Han tvingar dig. Det smakar gott absolut. Men du ville inte äta lakrits just nu. Så det faktum att han inte lyssnade och tvingade och nu är nöjd med att ha lärt dig äta lakrits fast du inte ville det just nu gör att du inte känner sig lyssnad på och respekterad. Och det är du inte. Det här kommer att låta hårt.
Han gick över din gräns och är nöjd över det. OM han INTE FATTAR det och på riktigt känner sig som det arsel han betett sig som samt tar ansvar för att trygga dig och bevisa att han ALDRIG tänker/kommer göra det igen så kommer han att göra det igen. Just nu har han ju gjort dig en tjänst genom att tvinga dig till en sexuell handling. Alltså kan du tvingas gilla allt han vill såsmåningom. Människor fungerar så här. Om du låter honom gå över sina gränser idag kommer han göra det igen en annan dag. Det är därför det finns mänkakor som är svin i en relation och trevliga i sin nästa. De har helt enkelt fått tydligare gränser att förhålla sig till. Kan vara att nästa tjej lämnar killen som gör så här och då gör han inte så mot henne.
jag skulle säga följande.
Jag är besviken på dig och känner
-mig sviken för att du inte lyssnade på mig
-att jag aldrig mer kommer att låta dig binda mig. Just för att jag inte kan lita på att du lyssnar på vad jag vill. Om du vill ha analsex med mig men inte jag vill det, hur ska jag veta att du inte tvingar mig för att du känner att det är rätt för mig just nu Då så många andra kvinnor gillar det?
- slicka eller inte slicka någon mer gång, får vi se. Det var skönt, trevlig överraskning att jag kände så, absolut men jag är ledsen för hur du tvingade mig till det här och jag vet inte om jag kan särskilja det sköna från tvånget.
-jag vill inte att vi har någon form av sex förrän jag har rett ut hur jag känner för det här och bjuder in dig.
Jag är inte för att sexvägra. Men i det här fallet tycker jag att det är en normal reaktion att vilja ha lite distans samt att han måste bete sig korrekt för att kunna tillåtas fortsätta ha sex med dig. Fvs han ska fatta att han gick över en gräns och det ska gå en normal kille att må dåligt och få dåligt samvete. Han ska vara beredd att prata om det och visa/bevisa hur det inte kommer att upprepas. Dvs vara öppen, ta ansvar och vara känslomässigt mogen. Kunna hantera din smärta. Kan han inte det så dumpa. Vem fan vill vara ihop med någon som förgriper sig på en?