Inlägg från: Anonym (Stina) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Stina)

Gaslighting?

Jag tror de flesta män skulle uppleva en viss osäkerhet också om deras partners satt och onanerade till filmer på välhängda hunkar. Det är bara det att få män har detta problem. Få män ligger i sängen och deppar medan frun stänger in sig i badrummet och tittar på porr. Så det är klart att det är lätt att hänvisa till det privata och att alla har rätt till sin sexualitet men min upplevelse av män är att de lätt blir osäkra när det kommer till sex och att då vara så oförstående inför kvinnors osäkerhet känns rätt oempatiskt. 

• Anonym (Stina)
    Anonym (Kille) skrev 2022-09-10 12:28:20 följande:
    Varför skulle det ha med henne att göra? Jag och mitt ex passar bättre som vänner och i princip alla män kollar på porr så det är inget konstigt 
    Hade du kunnat känna dig obekväm om din flickvän umgicks med sitt ex? Oavsett vad män gör, kan du tänka dig en situation då din flickvän kollade på porr och det gjorde dig obekväm? Om du inte alls kan leva dig in i någon av hennes känslor så låter det som att ni är på så olika våglängd att relationen inte kommer funka. 
Svar på tråden Gaslighting?