Inlägg från: TechSpawn |Visa alla inlägg
  • TechSpawn

Gaslighting?

Gaslighting är när du gör något, o sen säger att det inte hänt.. 

Men hade du sysslat med sånt så hade du förmodligen inte ens ställt en sån här fråga.. 

Det du har runt halsen är en klängig kvinna.. Och när hon yttrar något sånt här, så är det för att hon vill höra att allt är bra..

Dom fungerar inte som killar.. Så du kan inte diskutera det med henne.. 
    Hon känner så av någon anledning, och då är det så...

Ursäkter hon kommer med är alltid sekundärt.. 

När hon säger "du gaslightar! du tittar på porr.."
    Så är vad hon säger i princip...

"jag känner mig oattraktiv. Jag mår dåligt. Jag behöver en kram och få höra att jag är bra.. Blir osäker utav när du sitter o tittar på andra kvinnor som sysslar med porr.. Vill veta att det är mig du gillar o ingen annan.. " 

Och sen när du har gjort det, då fick hon vad det är hon ville ha. O sen är allt bra.. 

• TechSpawn

Det bästa du kan göra är inte att "Sätta dig o prata.." som alla kommer föreslå att du gör. 

Det är att klappa henne på rumpan och säga att hon är den bästa och allra mest sexiga utav alla.. Och sen bara gå iväg!

Gör du det, så behöver du inte ens sluta hålla på o titta på porr.. För det var inte det som var det riktiga problemet eller ens frågan.

Det sämsta du kan göra är att sätta dig o prata.. För då blir porren ett problem (tack vare dig) och du har gett henne en ursäkt till att ta porrtitten på allvar.,

"Det är klart att jag tittar porr. Men dom är ju inte ens inärheten utav lika skön som du är ;) "

• TechSpawn

Pinsamma byrackor som sitter och tummar ner mina inlägg hela dagarna! 

Läs mitt inlägg TS. Det ditt enda sätt att komma ur det där, o det skrev jag bara för o kunna ge dig hjälp på det här forumet. 

Ta henne inte någonsin på något allvar!

• TechSpawn
    Anonym (Stina) skrev 2022-09-10 12:08:12 följande:

Jag tror de flesta män skulle uppleva en viss osäkerhet också om deras partners satt och onanerade till filmer på välhängda hunkar. Det är bara det att få män har detta problem. Få män ligger i sängen och deppar medan frun stänger in sig i badrummet och tittar på porr. Så det är klart att det är lätt att hänvisa till det privata och att alla har rätt till sin sexualitet men min upplevelse av män är att de lätt blir osäkra när det kommer till sex och att då vara så oförstående inför kvinnors osäkerhet känns rätt oempatiskt. 

Knappast, haft mänger med brudar som suttit o gnällt om att jag kollar porr.. Men när hon har gjort det med, så har det varit okej, o man har snarare undrat vad det är hon gillar när hon sitter där o onanerar. 

Har man så grova problem, så är det nog ett kontrollbehov delux, o har nog lite mer o göra med deras egen självkänsla. 
  • TechSpawn
    Anonym (Kille) skrev 2022-09-10 12:28:20 följande:
    Varför skulle det ha med henne att göra? Jag och mitt ex passar bättre som vänner och i princip alla män kollar på porr så det är inget konstigt 
    Då måste du kunna övertyga henne att det bara är som vänner.. Det hon är orolig över är att du håller på o ligger med någon annan. O i ett förhållande borde du ta det där lite mer på allvar. 

Förklara för henne att du inte är lika intresserad av ditt ex som du är för henne, o absolut aldrig någonsin på det sättet.. 

Och funkar det fortfarande inte, så får hon väl följa med er utomhus någon dag. 
Svar på tråden Gaslighting?