Inlägg från: Anonym (Fresterskan) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Fresterskan)

Vad är det sexigaste du gjort offentligt?

Jag jobbade på ett kontor och i samma rum fanns det en kille som jag "connectade" rätt bra med. När det var fler i rummet (fanns fyra kollegor till) så var vi "ordentliga" men när det bara var vi så började vi prata om sex och sånt och han berättade att han gillade att bli "frestad" av kvinnor så en sen eftermiddag framåt 18 när de flesta gått hem från kontoret och bara han och jag var kvar i rummet så satte jag mig på platsen mitt emot honom och började arbeta. Jag tog ned skärmen som var mellan platserna så att han skulle se mig bättre. Jag knäppte upp blusen jag hade på mig och sedan satte händerna till ryggen och knäppte upp behån och tog av mig den. Sen knäppte jag de nedersta knapparna men lät knapparna i höjd med brösten vara öppna så han kunde få se skymten av mina bröst men ändå inte se de helt i "full frihet" så att säga. Och heller inte röra vid de. 

Sådär höll vi på ett tag och ibland sa han bara när vi var ensamma: "Visa brösten för mig" så knäppte jag upp. En gång rörde han vid de och det var när vi väntade utanför toaletten på kontoret och han tyckte jag skulle följa med honom in när det blev hans tur. "Visa brösten för mig" sa han och jag knäppte upp, då rörde han vid de men inte ens då blev det något mer, han föste ut mig. Vi låg aldrig med varandra men han slutade något år senare och även på hans sista arbetsdag ville han att jag skulle visa brösten för honom (trots att han då hade sett de 100 tals gånger). Vi har inte hörts av nu på hur många år som helst, undrar vad han gör idag? 

Svar på tråden Vad är det sexigaste du gjort offentligt?