• Anonym (Trådskapare)

Blev kåt av att hon var otrogen.

Min sambo var otrogen och när detta kom fram blev jag arg och ledsen. Jag ville höra detaljerna för jag trodde att det skulle hjälpa mig att släppa det och inte undra mera.  
    De hade inte haft sex med gjort annat. Jag kände hur jag blev hårdare och hårdare och ville knulla henne hårt. Jag blev kåt av att hon blivit kåt och även han. 
    Jag fortsatte fråga ut henne det kommande dagarna och det slutade med att vi hade mer sex än någonsin månaderna efter hårt och jag var mer dominant än innan. Kanske straff sex? Förstår inte riktigt. 

Någon mer som upplevt samma sak som vill dela med er? 

• Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.
  • Anonym (Catten)
    Tukt skrev 2022-09-15 18:27:27 följande:

Och så finns de de som envist hävdar att sex och psykologi inte hör i hop...

Ja det är lite märkligt. Det händer mycket i oss som vi inte kan förklara logiskt som den  bitterljuva "tortyren" i det jag beskrev. En del reaktioner vill man kanske inte ens erkänna. 
  • Tukt
    Anonym (Catten) skrev 2022-09-15 18:34:49 följande:
    Ja det är lite märkligt. Det händer mycket i oss som vi inte kan förklara logiskt som den  bitterljuva "tortyren" i det jag beskrev. En del reaktioner vill man kanske inte ens erkänna. 
    Ja, det verkar vara jobbigt det där. Folk vill helst att allt sexuellt bara ska vara "en skön grej", tills de står där och varken vet ut eller in och kanske även sabbat sin relation på köpet.
  • Anonym (Paul)
    Tukt skrev 2022-09-15 20:30:08 följande:
    Ja, det verkar vara jobbigt det där. Folk vill helst att allt sexuellt bara ska vara "en skön grej", tills de står där och varken vet ut eller in och kanske även sabbat sin relation på köpet.
    som George Michael sjöng
    "sex is natural sex is fun"
  • Anonym (M)

Vilka detaljer gick du igång på mest ?😎

• Anonym (Man)

Blir ordentligt kåt av att tänka att min sambo ligger med andra. Just vetskapen att hon blivit kåt och kanske fått orgasm / gett någon en orgasm gör mig kåt. Svårt att förklara.. 

• Anonym (Paul)
    Anonym (Man) skrev 2022-09-17 09:35:06 följande:

Blir ordentligt kåt av att tänka att min sambo ligger med andra. Just vetskapen att hon blivit kåt och kanske fått orgasm / gett någon en orgasm gör mig kåt. Svårt att förklara.. 

som George Michael sjöng:
    Sex is something that we should do
    Sex is something for me and you

Sex is natural, sex is good
    Not everybody does it
    But everybody should
    Sex is natural, sex is fun
    Sex is best when it's one on one
    One on one
  • Silverjenny

Det är bara att gratulera att du fick den reaktionen, du verkar inte ha något emot det uppsving ni fått i sexet. Jag har varit otrogen i relation och det har varit bra för sexet, jag ångrade mig hemskt fast det var ju en liten bonus att jag och min partner hade grymt sex efteråt.

• Anonym (Vanligt)

Ganska vanligt att det blir denna reaktion.
    Dvs hårdare och respektlös sex, som att straffa henne.

Dock förbättrar det sällan själva relationen.

Min erfarenhet är relationen kommer vara präglad av drama och i slutändan kommer man hata sin partner.

• Man 78
    Silverjenny skrev 2022-09-17 10:14:48 följande:

Det är bara att gratulera att du fick den reaktionen, du verkar inte ha något emot det uppsving ni fått i sexet. Jag har varit otrogen i relation och det har varit bra för sexet, jag ångrade mig hemskt fast det var ju en liten bonus att jag och min partner hade grymt sex efteråt.

Var det en engångshändelse eller hade du en älskare? 
Svar på tråden Blev kåt av att hon var otrogen.