Mombod vs dadbod
Du har kanske inte hört talas om MILF?
Ett tips är att läsa olika trådar här på forumet. Du kommer snart att se att män som är äldre anses vara ganska dåliga.
Kvinnor är mer attraktiva och åtråvärda.
Du har kanske inte hört talas om MILF?
Ett tips är att läsa olika trådar här på forumet. Du kommer snart att se att män som är äldre anses vara ganska dåliga.
Kvinnor är mer attraktiva och åtråvärda.
Hur som helst TS, jag tror absolut att dadbods döms mindre och slinker förbi lättare än mombods.
Kan ju köra med ett (ytterst ovetenskapligt) exempel här också på att dad bods uppenbarligen inte anses oattraktivt:
"Nearly 75% of singles are more turned on by a ?dad bod? over any other body type ? including a mate with rock-hard washboard abs, according to a sexy new survey of 2,000 people by Dating.com.

Vi är båda över 60 och har dadbod och mombod. Jag tänder stenhårt på henne fortfarande, fast hon fått lite mage och lite lägre bröst. Men hon är så härlig, och våt och slickvänlig som en ung kvinna. Dessutom erfaren och kunnig i sängen, och mindre hämmad.
Jag tror att kvinnor har svårare att acceptera sin åldrande kropp än vad män har att acceptera sin (och även hennes). De kommersiella krafterna utnyttjar och reproducerar kvinnans komplex för att det säljer kläder, smink, gymkort och bantningsmetoder. Kolla in sminkbutiken. Hur många hyllor för män? Hur många hundra kvadratmeter för kvinnor?
Män väljer kvinnor de tänder på, de gillar bröst och rumpa och stora ögon. Kvinnor väljer män som kan göra dem trygga, som har stadig inkomst och inte missbrukar. Grovt generaliserat, förstås.
När man älskar varandra och är snälla mot varandra och ljuset är dämpat och sängen mjuk, då spelar kroppsformer väldigt liten roll.