• Anonym (Trött på att min kille ljuger)

Min sambo chattar me andra tjejer/killar i smyg

Min sambo chattar med andra i smyg.. jag har kommit på honom såå många gånger! 
    de som va lixom banbrytande va när ja skulle föda vårt andra barn och en tjej skriver att min sambo hänger på dejtingsid och utger sig för att va singel, detta då alltså samma dag ja skulle föda!
    han ber om ursäkt sen kommer han till att hon va galen och ja måste genast radera henne som kontakt! han gjorde åt mej innan ja fick svar På min fråga som ja ställde tillbaka till henne..
    vad var de han ville dölja?
    han lovade att detta aldrig skulle ske igen! 

men känslan va inte alls så..ja kände att de fortsatte.. 

ja kom sen på att han va inte och kollade på mycke erotik, på män?

konversationer dök upp på datorn som vi gemensamt använder.. 
    där va de bekräftat från från tjejer där han skriver att vi typ har öppet förhållande osv ? de stämmer ju inte.. ja tog hans mobil och där hittar ja konversationer där någon snubbe verkat va hemma hos oss när ja inte vart här ! 

han förnekar att något hänt men att han nog är Bi?

är de okey att chatta då sexuellt och ta hem någon ? Även om de inte blev nått just den gången ?

ja konfronterade honom, ja sa att ja hade kollat hans tel tillochme o han återigen lovade att de aldrig skulle hända igen! 

men nu va de dags igen.. då hade han skickat Dick picts och även tjejen ifråga bilder på bröst! 

va fan! 

inte konfronterat än ..orkar inte !
    innerst inne kan han dra åt skogen men vi har 2 barn, man skakar av sig varje gång.. känner mig som ett riktigt B alternativ! 

• Svar på tråden Min sambo chattar me andra tjejer/killar i smyg
  • Anonym (---)

Vilken jäkla omogen typ. Vill han bete sig som om han vore singel så får han väl se till att vara singel, innan han härjar på det där viset. 

• Kotten23

Vad är det du inte ger honom i relationen när han måste söka sig till andra. 

• Madida

Att "skaka av dig" detta bara för att ni har barn är ingen lösning. Du mår ju dåligt av detta. Han sviker dig om och om igen. Är det såhär du vill leva?

• Anonym (A)
    Madida skrev 2022-09-28 06:44:48 följande:
    Att "skaka av dig" detta bara för att ni har barn är ingen lösning. Du mår ju dåligt av detta. Han sviker dig om och om igen. Är det såhär du vill leva?
    Håller med
  • Anonym (jaha)

Ok, så din kille är en rövhatt.... check!

Men nu till den intressanta frågan, varför är du fortfarande ihop med honom?

• Anonym (jaha)
    Kotten23 skrev 2022-09-28 06:40:14 följande:

Vad är det du inte ger honom i relationen när han måste söka sig till andra. 

Jag skulle säga att det som saknas och som TS borde ge honom är en rejäl pungspark, och då menar jag en REJÄL, sådär som när en målvakt sparkar iväg bollen över halva plan.... 

Vem vet, det kanske får lillponken och växa upp.
  • Lönnsirap

Jag tänker att människor lever ihop med otrogna/oärliga människor en period... Antingen för att man är i en fas av livet då det är svårt att lämna, eller också för att man inte riktigt orkar med att se "sanningen" om otroheten. 

Livet är väldigt ofta mer komplicerat än att så fort något händer, så fattar man omedelbart ett beslut man står ut med och löser situationen.

Jag tänker att du nu testat att konfrontera och att du inte orkar det mer. Själv hade jag börjat planera för separation. Och med tanke på hur lite ärlighet du får skulle jag rekommendera dig att göra det i tystnad. Det är fullständigt rimligt att planera för separation och sen verkställa det hela lite längre fram i livet.

Svar på tråden Min sambo chattar me andra tjejer/killar i smyg