Min sambo chattar me andra tjejer/killar i smyg
Min sambo chattar med andra i smyg.. jag har kommit på honom såå många gånger!
de som va lixom banbrytande va när ja skulle föda vårt andra barn och en tjej skriver att min sambo hänger på dejtingsid och utger sig för att va singel, detta då alltså samma dag ja skulle föda!
han ber om ursäkt sen kommer han till att hon va galen och ja måste genast radera henne som kontakt! han gjorde åt mej innan ja fick svar På min fråga som ja ställde tillbaka till henne..
vad var de han ville dölja?
han lovade att detta aldrig skulle ske igen!
men känslan va inte alls så..ja kände att de fortsatte..
ja kom sen på att han va inte och kollade på mycke erotik, på män?
konversationer dök upp på datorn som vi gemensamt använder..
där va de bekräftat från från tjejer där han skriver att vi typ har öppet förhållande osv ? de stämmer ju inte.. ja tog hans mobil och där hittar ja konversationer där någon snubbe verkat va hemma hos oss när ja inte vart här !
han förnekar att något hänt men att han nog är Bi?
är de okey att chatta då sexuellt och ta hem någon ? Även om de inte blev nått just den gången ?
ja konfronterade honom, ja sa att ja hade kollat hans tel tillochme o han återigen lovade att de aldrig skulle hända igen!
men nu va de dags igen.. då hade han skickat Dick picts och även tjejen ifråga bilder på bröst!
va fan!
inte konfronterat än ..orkar inte !
innerst inne kan han dra åt skogen men vi har 2 barn, man skakar av sig varje gång.. känner mig som ett riktigt B alternativ!