• Anonym (Mats)

    Sålt sex

    Som rubriken säger ..
    Fick reda på att min fru sålt sex vid några tillfällen (som hon säger )innan vi träffades...
    Måste tillägga att vi har varit gifta i över 20 år.
    Hur skulle ni reagera?

  • Svar på tråden Sålt sex
  • CleoX

    Det var ju innan ni träffades. Det måste ha funnits en anledning till att hon gjorde det och en anledning till att hon slutade. Om detta nu kommit fram borde du stödja henne och låte henne lämna det bakom sig utan skuld. 

  • Anonym (Eftertraktad)

    Jag skulle tycka det är positivt att min kvinna är så eftertraktad. Män är beredda att betala för att få henne. Det känns lyxigt. Som i filmen Pretty Woman. Julia Roberts var drömmen där.

  • Anonym (SäljDet)

    Jag tycker det är helt ok, hoppas hon fick bra betalt! Jag har också sålt sex flera gånger, sa lite skämtsamt till en pojkvän när jag var trött och han tjatade om sex att vill du ha det får di börja betala! vilket han gjorde, till den grad att jag tillslut kunde lämna han och köpa min egen lgh. Tycker att om man som kvinna ska få utstå detta trista eviga sexande kan man lilagärna ta mycket betalt för det, så får man iaf ut något! 

  • Anonym (Whore4life)
    Anonym (SäljDet) skrev 2022-09-28 10:17:29 följande:

    Jag tycker det är helt ok, hoppas hon fick bra betalt! Jag har också sålt sex flera gånger, sa lite skämtsamt till en pojkvän när jag var trött och han tjatade om sex att vill du ha det får di börja betala! vilket han gjorde, till den grad att jag tillslut kunde lämna han och köpa min egen lgh. Tycker att om man som kvinna ska få utstå detta trista eviga sexande kan man lilagärna ta mycket betalt för det, så får man iaf ut något! 


    Ljugit klart ännu? Stämmer något av detta var du inte hans flickvän längre utan hans hora och inneboende. Tror inte en sekund att du fick ihop pengar till att köpa en lägenhet. Stackars man som fick uppleva dig 
  • Anonym (Märta)

    Enligt Bibeln är människan värdefull - inte en handelsvara.

  • Anonym (Perka)

    Många män brukar ju argumentera för att sexsäljare är ett yrke som alla andra.

  • Anonym (nyfiken)

    Jag skulle bli chockerad och ledsen och undrat över hur min partner ser på sex som företeelse. Tror jag skulle haft lite svårt att ha sex med personen ett tag efter det.

    Men omständigheterna är viktiga. Var det ett självskadebeteende så skulle jag ju känna medkänsla och bli ledsen över hur hon mådde då och vilja försäkra mig om att hon mår bra nu - medan om hon sålde sex bara som en kul grej för att köpa dyra saker så ger det en helt annan känsla, troligtvis avsmak. 

  • Tecum

    Jag skulle undra varför och i vilket sammanhang. Men det är inget jag skulle döma henne för, alla har vi gjort dumheter och saker vi ångrar.

    Män är i detta fall mer toleranta än kvinnor och ingen dealbreaker.

  • Anonym (Mats)
    Anonym (nyfiken) skrev 2022-09-28 10:31:22 följande:

    Jag skulle bli chockerad och ledsen och undrat över hur min partner ser på sex som företeelse. Tror jag skulle haft lite svårt att ha sex med personen ett tag efter det.

    Men omständigheterna är viktiga. Var det ett självskadebeteende så skulle jag ju känna medkänsla och bli ledsen över hur hon mådde då och vilja försäkra mig om att hon mår bra nu - medan om hon sålde sex bara som en kul grej för att köpa dyra saker så ger det en helt annan känsla, troligtvis avsmak. 


    Som jag uppfattade det så va det för att hennes föräldrar va ganska fattiga och hon ville ha do. Saker som hennes väninnor hade.
    Såklart man blir ledsen och börjar undra vilka dom män va och hur många ,eller hur?
  • Anonym (Sthlm)

    Det finns väldigt många män som på många olika sätt runt om i världen träffat kvinnor som tidigare sålt sex för att överleva. 


    Då är det betydligt värre det kommer fram att frun (i detta fall) tidigare gjort sig känd för att öppet ha sex med ett flertal arbetskollegor på nästan varje firmafest.

Svar på tråden Sålt sex