• Anonym (Water)

Jag är en riktig golddigger antar jag. Fråga vad du vill

Jag är tillsammans med en äldre man som jag egentligen inte är intresserad av. Han är snäll och trevlig och ser väl hyfsat bra ut för sin ålder och är 20 år äldre än min pappa. Och så har han pengar då. 

Fråga vad ni vill.

• Svar på tråden Jag är en riktig golddigger antar jag. Fråga vad du vill
  • Anonym

Vad finns det att undra?
    Gör som du vill. Släng bort din tid. Inga problem.

• Anonym (Elvira)
    Anonym skrev 2022-09-28 18:40:41 följande:

Vad finns det att undra?

Berore väl på hur man ser på tiden. Kan hon ärva snubben inom 10 år och han har miljoner kan det ju vara väl investerad tid ändå? Flört
  • Anonym (Tiden är värdefullen)
    Anonym (Elvira) skrev 2022-09-28 18:50:35 följande:
    Berore väl på hur man ser på tiden. Kan hon ärva snubben inom 10 år och han har miljoner kan det ju vara väl investerad tid ändå? Flört
    Tycker du? Tio är en STOR del av ens liv. Särskilt ens liv som ung/relativt ung. Min tid är mer värdefull än så.
  • Anonym (Elvira)
    Anonym (Tiden är värdefullen) skrev 2022-09-28 18:59:15 följande:
    Tycker du? Tio är en STOR del av ens liv. Särskilt ens liv som ung/relativt ung. Min tid är mer värdefull än så.
    Handlar inte om vad jag tycker.

Har TS inte klarat av någon utbildning att tala om utan har bara sitt utseende så är det väl det hon får jobba med. Och gratis bostad och mat är inte att förakta om man är låginkomsttagare i dessa tider.

Men jag gissar att TS skulle byta fort om en ung kille med skaplig ekonomi visar intresse.
  • Anonym (Tiden är värdefullen)
    Anonym (Elvira) skrev 2022-09-28 19:07:13 följande:
    Handlar inte om vad jag tycker.

Har TS inte klarat av någon utbildning att tala om utan har bara sitt utseende så är det väl det hon får jobba med. Och gratis bostad och mat är inte att förakta om man är låginkomsttagare i dessa tider.

Men jag gissar att TS skulle byta fort om en ung kille med skaplig ekonomi visar intresse.
    Jo det gör det väl, eftersom du skriver det kan vara väl investerad tid om hon kan ärva gubben inom tio år. Vad menade du annars med det?
  • Anonym (V)
    Anonym (Elvira) skrev 2022-09-28 18:50:35 följande:
    Om gubben vill vara med henne i 10 år, om de gifter sig eller att han testamenterar 
    sina pengar till henne. Han behöver inte vara en idiot för att han är gammal. Han kanske utnyttjar henne också, och har inte en tanke på att hon ska få hans pengar. 
  • Anonym

Asså alla vet att rövhål finns. Ingen bryr sig om dem. Ingen undrar något. Rövhål är betydelselösa inslag i andras värld.

Märkligt nog missuppfattas detta ofta som hat eller ogillande, men vem fan skulle orka gå omkring och ha åsikter om främmande rövhål? 
    Det är snarare helt enkelt så att om något av dessa t ex låg nedslagen framför en på motorvägen så vore de bara inte värda energin som går åt för att väja undan.
    Så:
    Ingen undrar ingen bryr sig tillräckligt för att undra.
    Rövhåla på för all del, men tro inte att det är intressant.

• Anonym (Vad är det)

Vad betyder ordet? 

• Anonym (Hahaha)

Om en golddigger vill år mitt hus, mina bilar eller mina pengar så lär det ju sluta med en "älg-krsasch" Jag får knulla en golddigger och mina barn får allt - enkelt.
    Funderar på att dejta en ryska. Unga och fräscha och helt blåsta.

• Anonym (Water)
    Anonym skrev 2022-09-28 18:40:41 följande:

Vad finns det att undra?

Snacka om att kasta bort sin tid, skriva i en tråd man inte är intresserad av.
Svar på tråden Jag är en riktig golddigger antar jag. Fråga vad du vill