• Anonym (Water)

Jag är en riktig golddigger antar jag. Fråga vad du vill

Jag är tillsammans med en äldre man som jag egentligen inte är intresserad av. Han är snäll och trevlig och ser väl hyfsat bra ut för sin ålder och är 20 år äldre än min pappa. Och så har han pengar då. 

Fråga vad ni vill.

• Svar på tråden Jag är en riktig golddigger antar jag. Fråga vad du vill
  • Anonym (Water)
    Anonym (???) skrev 2022-09-28 21:33:02 följande:

Vad får du för det? Hur mycket äldre är din pappa? Hur gammal är du?

Trygghet, gemenskap och omsorg får jag för det. Både ekonomisk, känslomässig ochh social. Min pappa är 20 år yngre än han. Jag är 24.
  • Anonym (Water)
    Anonym (Guld) skrev 2022-09-28 21:47:20 följande:

Vet han om att du bara är tillsammans med honom för pengarna, eller lurar du honom och säger att du älskar honom för den han egentligen är (utan pengarna)?

Hade du lämnat honom direkt om han skulle råka bli utfattig?

Han vet att jag inte är kär i honom. Han är nöjd med att jag gillar honom tillräckligt för att vara med honom så länge han har något att erbjuda.

Jag vet inte. 
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Water) skrev 2022-09-28 22:16:16 följande:
    Trygghet, gemenskap och omsorg får jag för det. Både ekonomisk, känslomässig ochh social. Min pappa är 20 år yngre än han. Jag är 24.
    Varför kan/vill du inte försörja dig själv?
    Vad händer när du blir ärldre?
    Har du utbildning för något yrke eller är du som alla ryskor "forskare"?
  • Anonym (Water)
    Anonym (Hahaha) skrev 2022-09-28 21:59:09 följande:
    Hon i den här tråden är nog troligast en han...
    På internet är vi alla könlösa tills motsatsen bevisats. 
  • fornminne

Är han inte rik är du väl ingen golddigger TS. Snarare någon som vill bli försörjd och omhändertagen, men inte nödvändigtvis strävar efter ett liv i lyx eller hoppas kunna lägga vantarna på en massa pengar. Som golddiggers gör.

• Anonym (Water)
    Anonym (Hahaha) skrev 2022-09-28 22:20:09 följande:
    Varför kan/vill du inte försörja dig själv?
    Vad händer när du blir ärldre?
    Har du utbildning för något yrke eller är du som alla ryskor "forskare"?
    Avsaknad av livsvilja, i grunden. Något jag jobbar på. Men det är ju rätt nice att ha någon som tar hand om en ekonomiskt och ger en vad man pekar på. 
    Jag blir äldre. 
    Jag har precis påbörjat/börjat om på gymnasienivå med framtida mål att studera till kemist och konservator, men det är en bit kvar dit. 
  • Anonym (Water)
    fornminne skrev 2022-09-28 22:27:29 följande:

Är han inte rik är du väl ingen golddigger TS. Snarare någon som vill bli försörjd och omhändertagen, men inte nödvändigtvis strävar efter ett liv i lyx eller hoppas kunna lägga vantarna på en massa pengar. Som golddiggers gör.

Han är rik, men inte så rik som en del inbillar sig att män måste vara för att gold diggers ska vilja ha dem. Lyxliv får jag absolut men inte en ny Tesla varje månad.

Sen igen, antar jag, skrev jag i rubriken, för andra kallar mig gold digger. 
  • Anonym (Hahaha)
    Anonym (Water) skrev 2022-09-28 22:30:18 följande:
    Avsaknad av livsvilja, i grunden. Något jag jobbar på. Men det är ju rätt nice att ha någon som tar hand om en ekonomiskt och ger en vad man pekar på. 
    Jag blir äldre. 
    Jag har precis påbörjat/börjat om på gymnasienivå med framtida mål att studera till kemist och konservator, men det är en bit kvar dit. 
    Ryska alltså ..eller från någon öststat i alla fall - vem vill annars bli kemist eller konservator. Du är en man eller hur?
  • Anonym (Har du)

vaskat guld någon gång?

• Anonym (Hahaha)
    Anonym (Har du) skrev 2022-09-28 22:42:14 följande:

vaskat guld någon gång?

Låter som en som jag spärrade på en dejtingsida för någon vecka sedan ...låter klar som en man från något land med platt bakhuvud och iförd blank träningsoverall kan jag tycka.
Svar på tråden Jag är en riktig golddigger antar jag. Fråga vad du vill